Világszerte egyre újabb és egyre meglepőbb piacokat fedeznek fel maguknak a nagy üzletláncok. Már nem elég, hogy bevásárolunk náluk (vagy webshopukban), sokan már telefonszolgáltatóként vagy utazási irodaként is működnek. Nemrég azonban újabb front nyílt a szupermarketek háborújában.
A legújabb trendek szerint a zenei piac felé mozdultak el a brit kereskedelmi láncok. A szigetország legnagyobb szupermarket-láncai közül nemrég a Sainsbury's indított online zeneletöltési oldalt.
A honlapon egy dalt 89 pennyért (316 forint) vásárolhatunk meg egy zeneszámot, egy album pedig 6,99 fontba (2500 forint) kerül. Az üzletlánc árgaranciát is vállal a megjelenés előtt megrendelt zenékre, és természetesen gyakran járnak akciók, kedvezmények a letöltésekhez.
A Sainsbury's-nek nincs könnyű dolga, hiszen a Tesco már megvetette lábát ezen a piacon is. A Tesco webshopjában szintén 89 pennybe kerül egy szám, viszont a legtöbb album drágább, mint az újdonsült konkurenciánál. Az üzletláncok koncepciója szerint ha a vevők már úgyis a webshopban költik pénzüket rendszeres heti bevásárlásaik során, néhány kattintással könnyen rászánják magukat arra is, hogy a friss zenei megjelenések közül válogassanak.
Egy másik nagy lánc, a Morrisons' pedig hamarosan könnyűzenei fesztivált rendez: a július eleji MFEST nevű rendezvényen ismert előadók - UB40, The Human League, Soul II Soul, Heaven 17, Scouting For Girls, Sophie Ellis-Bextor, Texas, Bob Geldof, Glen Matlock - lépnek fel, a két napra szóló belépő 95 fontba (33 ezer forint) kerül. A fesztivál több családi-gasztronómiai programmal is kiegészül, és leginkább a vásárlói elkötelezettséget hivatott erősíteni.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.