A hobbi alapú platformok kevesebb nyomást helyeznek a felhasználókra, és hitelesebb kapcsolódási lehetőséget kínálnak.
A luxusmárkás termékek adásvétele mellett azok kölcsönzése is egyre nagyobb üzlet Kínában.
Luxuslázban égnek az egyre gazdagabbá váló kínai vásárlók, erre utalnak legalább is a nagy luxusmárkák eladási számai és az iparági statisztikák. A PricewaterhouseCoopers nemzetközi szolgáltatóóriás adatai szerint 2011-ben a 15 milliárd dollárt is meghaladta a luxustermékek értékesítése a kelet-ázsiai országban, ez éves szinten 25 százalékos növekedést jelent.
Kína 2010-ben - Japánt megelőzve - a világ második legnagyobb luxuspiacává vált, s az Ipsos piackutató cég becslései szerint - az Egyesült Államokat maga mögött hagyva - akár már idén megszerezheti a világelsőséget. A McKinsey nemzetközi tanácsadó cég előrejelzése szerint az évtized közepére a globális luxuseladások 20 százaléka Kínában bonyolódik majd, mintegy 27 milliárd dollár értékben.
A luxustermékek nem csupán minőséget biztosítanak a kínai vásárlóknak, azok tulajdonosuk társadalmi státusát is mutatják, "arcot adnak" viselőjüknek. A Louis Vuitton táskák és a Dior pénztárcák, valamint a legújabb okostelefonok és táblagépek ma az üzleti tárgyalások, de ugyanígy a kikapcsolódás vagy a párkeresés elegendhetetlen kellékei közé tartoznak.
Nem mindenki engedheti meg ugyanakkor magának a legtöbb esetben több ezer jüanos, vagyis több tízezer forintos áron induló luxus kiegészítőket, s olyanok is akadnak, akik ugyan megvehetnék azokat, de a rendkívül magas árak miatt mégsem teszik ezt. Elsősorban erre a rétegre építenek a luxusmárkás termékeket kölcsönbe kínáló üzletek, amelyek megfizethető áron rövidebb időtávra - egy-egy üzleti út vagy randevú idejére - adják bérbe a szükséges kiegészítőket.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A bérletért a piaci ár 2-3 százalékát kell fizetni naponta, emellett a kölcsönvett termék teljes bolti árát kérik letétbe a szolgáltatók. A fővárosban és a nagyobb kínai városokban virágzik a luxusbérlet, a kis helyi boltokon túl a legnagyobb online kereskedelmi portálon, a taobao.com-on is találni hasonló üzleteket.

Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


