A futárszolgálatok is készülnek az év legforgalmasabb időszakára.
A marketing-piacon egyre gyakrabban alkalmazzák a fogyasztók közvetlen megkeresését. Ezt a saját bőrünkön is tapasztaljuk, gondoljuk csak a postaládánkba dobált reklám anyagokra, az akarva-akaratlanul elárasztó e-mail-ekre és a legváratlanabb időpontban megszólaló telefonunkra, amikor valaki csak néhány kérdéssel zavarna - írja a Napi.
A rendszerváltást követően szabályozás hiányában kósza adatbázisokkal kereskedő cégek jelentek meg a piacon. A csomagküldő szolgáltatások indulásakor mindenki találkozhatott kecsegtető, ám semmi értéket nem képviselő ajánlatokkal. Napjainkban - az állami népesség-nyilvántartó kivételével - mindenkinek az állampolgárok előzetes engedélyét kell kérni ahhoz, hogy a személyes adatokat kereskedelmi- és reklámcélra felhasználhassa, kialakult egy általános adatvédelmi szabályozás.
A dm-küldemények összeállításakor a szolgáltató cégeknek vizsgálni kell a célközönség vásárlói szokásait, ügyelni kell a terjedelemre, a tartalomra és a külalakra, hogy levelüket elolvassák és az ne rögtön a papírkosárban landoljon.
Nyugati szomszédunkkal és Németországgal ellentétben, hazánkban egyelőre még nem létezik egy olyan központi úgynevezett Robinson-lista, amin azok szerepelnek, akik letiltották a dm-küldeményeket. A fogyasztóvédelmi törvényünk az uniós szabályozást követve inkább megengedő, mint tiltó, ezért a fogyasztóknak fokozottan ügyelniük kell arra, hogy kinek és milyen célból adják ki az adataikat.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.