23 °C Budapest

Robbanó hirdetési piac

Pénzcentrum
2008. február 5. 08:45

A hazai kis- és középvállalkozások számára a leghatékonyabb internetes hirdetési megoldásnak a keresőszó alapján megjelenő hirdetések számítanak - derül ki az Etarget felméréséből.

A cég szerint a 2007-es, 14 milliárd forintos online hirdetési piacon belül 8-9%-ot hasított ki ez a megoldás, míg Szlovákiában 15, Csehországban 25, Nyugat-Európában pedig átlagosan 45%-os ez a részarány - írja a Napi.

Az iProspect Hungary prognózisa szerint az idei évben duplázódhat a keresőmarketing piac, jövőre pedig az ötszöröződés sem elképzelhetetlen. A keresőmarketing iránti igény 95%-ban továbbra is a kkv-k megoldása lehet.

Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. április 22. kedd
Csilla, Noémi
17. hét
Április 22.
A Föld napja
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. december 9. 10:33