Becslések szerint nagyságrendileg 20%-kal volt magasabb a budapesti strandok nyári vendégforgalma a tavalyi szintnél, ez azonban még így is csalódás, hiszen a hasonlóan jó időt hozó nyarakon korábban számottevően több ember fordult meg a fürdőhelyeken - írja a Népszabadság.
Idén a csúcsnapokon 25 ezren voltak a medencéknél, míg 3-4 éve, amikor hasonlóan meleg volt a nyár, akadtak olyan napok is, amikor 35 ezren is jegyet váltottak a strandokra.
A Gyógyfürdő Zrt. osztályvezetője a lapnak elmondta, hogy a mostani csalódás a pénztelenségnek és a megszorító intézkedéseknek tudható be, véletlenül sem a jegyárak emelkedésének, volt ugyanis olyan hely, ahol tavalyról egyáltalán nem növelték a belépők árait.
A szezonnak lassan vége: vasárnap este a Római, a csepeli strand és a Paskál is lehúzta a rolót, szeptember 2-án a Palatinus, szeptember 30-án a Dagály és a Csillaghegyi strand is bezár. Az osztályvezető elmondása szerint nem éri meg kitolni a kapuzárást, a forgalom ugyanis ezt messze nem indokolja.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje (x)
A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.
Portfolio Gen Z Fest 2025


