Nem kis meglepetésre a Nintendo játékkonzolja, a Wii nyerte a konzolok 2006 novembere és 2007 februárja között lezajlott versenyét, amelyben a cél természetesen a lehető legtöbb termék értékesítése volt.
Míg a játékkonzolt értékesítő Nintendonak 1,86 millió terméket sikerült eladnia, addig a második helyen álló Sony 1,1 millió Play Stationt, a harmadik helyen álló Microsoft pedig majd egymillió xBox360-t értékesített.
A szakértők szerint a Wii sikerének több oka is van, amelyek közül csupán az egyik az jól sikerült reklámkampány, a másik ok, hogy az egyszerűen használható felületek miatt a konzol nem csupán a játékokat kedvelő potenciális vevők számára lehet vonzó.
A Wii legnagyobb erőssége az interaktív játékok, főként a sportjátékok terén nyújtott kiváló teljesítmény, melynek értékéből még az sem vesz el, hogy a Wii-jal nem lehet online játékokat játszani.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje (x)
A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.
Portfolio Gen Z Fest 2025


