Nem kis meglepetésre a Nintendo játékkonzolja, a Wii nyerte a konzolok 2006 novembere és 2007 februárja között lezajlott versenyét, amelyben a cél természetesen a lehető legtöbb termék értékesítése volt.
Míg a játékkonzolt értékesítő Nintendonak 1,86 millió terméket sikerült eladnia, addig a második helyen álló Sony 1,1 millió Play Stationt, a harmadik helyen álló Microsoft pedig majd egymillió xBox360-t értékesített.
A szakértők szerint a Wii sikerének több oka is van, amelyek közül csupán az egyik az jól sikerült reklámkampány, a másik ok, hogy az egyszerűen használható felületek miatt a konzol nem csupán a játékokat kedvelő potenciális vevők számára lehet vonzó.
A Wii legnagyobb erőssége az interaktív játékok, főként a sportjátékok terén nyújtott kiváló teljesítmény, melynek értékéből még az sem vesz el, hogy a Wii-jal nem lehet online játékokat játszani.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.