Eladó a Káptalantóti piac azon területe, amelyen az egyetlen állandó vendéglátóhely is működik, a telken 30 árusnak állandó bérleti szerződése van.
Nem kis meglepetéssel vágott neki a szezonnak az RTL Klub Cápák között című üzleti show-műsora: már rögtön az évad első adásában kaptak hideget-meleget egyaránt a kishalak, de könnyek is folytak. A megannyi szerethető figura közül azonban kitűnt egy zsenge fiatalember, aki nem is a termékével, sokkal inkább a személyiségével győzte meg a befektetői, a Cápákat.
Útjára indult ma este a Cápák között című üzleti show-műsor 3. évada, melyre a tavalyi év második felében hirdették meg a jelentkezést. Ahogy azt Máté Krisztina, a műsor producere a Pénzcentrumnak adott interjúban elmondta, a vállalkozók, akik a műsorba jelentkeznek, egyre tudatosabbak és elszántabbak. Ebben az évadban több mint ötven jelentkező került a kamerák és a Cápák elé.
Nem csak a vállalkozókedvűek, de a nézők körében is egyre népszerűbb a műsor, melyben a pénzügyi világ 5 valódi sztárja villantja ki a fogait: az ő kegyeiért, pénzéért, de főleg tanácsaiért és felbecsülhetetlen értékű kapcsolataiért küzdenek a vállalkozók. Moldován András, Balogh Levente, Tomán Szabina, Balogh Péter mellé idén Lakatos István, a Bravogroup Holding vezérigazgatója csatlakozott.
Nem semmi izgalmakat tartogatott a csütörtök esti adás. Az idei évad első párosa apa és fia, Kovács György és ifj. Kovács György mérnök-feltalálók voltak, akik műsor történetének legnagyobb befektetésével szerettek volna hazamenni. Egy új sportot és a hozzá kapcsolódó sporteszközt vittek a cápák elé, 500 millió forintot kértek a cég 8 százalékáért cserébe. Nem jártak sikerrel.
A erdélyi fiatalember, Irimiás Gergő 25 évesen nyitotta meg első lángossütőjét a Havana lakótelepen, mely az első évben 12 milliós árbevételt produkált. Ezt szeretne megtriplázni idén egy új egység nyitásával: 5 millió forintot kért, 10 százalékos részesedésért cserébe. Bármennyire szerethető figura is Gergő, nem sikerült meggyőzni a cápákat.
Viola Judit ruhaipari szakember, aki rengeteg időt és pénzt fektetett a vállalkozásába, ám a koronavírus-járvány miatt megtorpant az üzlete. Elsősorban egy európai márka létrehozását szerette volna elérni, újrahasznosított alapanyagból készülő fürdőruhával. 100 millió forintos befektetésért cserébe 10 százalékos részesedést kínált, de ő sem győzte meg a cápákat.
Kállai Jankó vitt mindent a Cápák között első adásában
Kállai Jankó fiatal egyetemista vállalkozása fejlesztéséhez 10 millió forintot kért. Már most is sikeres kézszobor készítő szettjét szeretné tovább fejleszteni, hogy még nagyobb ütemben nőhessen. A fiatal termékét, melyet édesapjával együtt fejlesztett, organikusan növekvő webshopján keresztül értékesíti, mely az első hónapban már 30 milliós bevétellel büszkélkedhet.
JÓL JÖNNE 2,8 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 2 809 920 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 62 728 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 12,86%), de nem sokkal marad el ettől az MBH Bank 62 824 forintos törlesztőt (THM 12,86%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Jankón nem találtak fogást a cápák, fiatal kora ellenére minden kérdésre profin válaszolt, egyenesen le voltak nyűgözve tőle: fiatalkora ellenére érettnek és rendkívül tájékozottnak találták az üzleti életben.
- mondta Balogh Péter, éppen ezért egyből felajánlott neki 10 millió forintot és a mentorálást, viszont cserébe 20 százalékot kért, és azt, hogy a következő 2 évben a fiatalember új üzletbe ne kezdjen bele. Nagy meglepetésre Lakatos István is tett egy ajánlatot a fiatalmebernek, szintén 20 százalékot kért.
Érdekesség, hogy - a műsor hazai történetében eddig szokatlan módon - a különdíjakat (K&H az innovációért különdíj jelölése és a Telekom Digitálisan Tettrekész Díj) is Jankó húzta be, a többi kishal pedig üres kézzel távozott a Cápák között 3. évadának első részéből.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.