Segítségről döntött a kormány a rendkívül gyorsan terjedő ragadós száj- és körömfájás sújtotta gazdálkodók számára.

Sürgősségi partnertalálkozót hívott össze Schobert Norbert, ahol bejelentette, hogy az egészségi állapotában bekövetkezett változások hatására a Norbi Update Zrt. operatív működésébe szakmai és pénzügyi partnert von be.
Sürgősségi partnertalálkozót hívott össze Schobert Norbert a Norbi Update Zrt. franchise-partnereinek, miután a cég bolthálózatai az ellehetetlenülés határára sodródtak, és sorra húzzák le a rolót. A találkozón Schobert bejelentette, hogy az egészségi állapotában bekövetkezett változások hatására a Norbi Update Zrt. operatív működésébe szakmai és pénzügyi partnert von be.
A találkozóról hírlevélben is tájékoztatást adtak az eseményen részt venni nem tudó franchise-partnereiknek. Ebben arról írnak, hogy a fitneszguru a termékfejlesztéssel foglalkozik a jövőben, a marketinget a felesége, Rubint Réka viszi tovább, míg az operatív működést egy új szakmai stábra bízzák. Az új partnerről a hírlevélben azt közölték, hogy a VIV Csoporthoz tartozó egyik cég lesz, míg magán az eseményen Fazekas Zoltánt mutatta be Schobert a Norbi Update megmentőjeként- írta a 24.hu, hozzátették, hogy az üzleteket működtető franchise-partnereknek új szerződéseket kell kötniük, de a Norbi Update helyett egy új céggel, miután a hírlevélben az áll:
A cég operatív felépítése elkezdődött, amint a teljes struktúra készen áll, tájékoztatni fogunk Titeket.
Korábban a Telex is írt arról, hogy a Norbi Update-üzlethálózat egyre több tagja húzza le a rolót az elmúlt napokban, illetve hogy a norbi.hu oldalon lévő webshop is szünetel, a még nyitva tartó üzletekben pedig az elmúlt napokban, hetekben ellátási gondok adódtak, és nem érik el azokat az embereket, akik választ tudnának adni a fennakadások okaira.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Kiderült, hogy melyik a magyarok kedvenc húsfajtája
A baromfihúsok a legnépszerűbbek a Lidl magyar vásárlóinak körében - derül ki az áruházlánc közleményéből.
-
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje (x)
A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.
-
Jövőépítés pénzügyi stressz nélkül – Így segít a Fundamenta valóra váltani a lakásálmokat (x)
Ismét mozgásba lendült a lakáspiac, a lakhatás kérdése aktuálisabb, mint valaha. Az ingatlanárak az egekbe járnak, mi lehet mégis a megoldás?
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


