A kampány célja a felelős kiadástervezés, vásárlás és – szükség esetén – kölcsönfelvétel elősegítése annak érdekében, hogy ne terheljük „ajándék” hitellel a karácsonyi ünnepeket.
Április 30-áig 126 milliárd forintnyi hitelt helyeztek ki a bankok az MNB növekedési hitelprogramjának második szakaszában. 3384 vállalkozás kapott hitelt a programban október eleje óta.
A növekedési hitelprogram első, tavaly nyári szakaszában 701 milliárd forintnyi, a tavaly október 1-je óta tartó második szakaszában 126 milliárd forintnyi hitel talált gazdára - derül ki az MNB frissen közzétett adataiból.
A jegybank által tavaly megnyitott 500 milliárd forintos első keretösszeg negyede kelt tehát el eddig. A kihelyezett összeg 98 százaléka új hitel volt (első pillér); és a keret 10 százaléka szolgálhat jelenleg hitelkiváltási célokat (második pillér). Az új beruházási célú hitelek és lízingügyletek részesedése a második szakasz első pillérében 60 százalék, az új forgóeszköz-hiteleké 27 százalék, az EU-s támogatások előfinanszírozására folyósított hiteleké 13 százalék.
Míg a nagybankoknál kiegyenlített a beruházási és forgóeszköz-hitelek aránya, a kisebbeknél a beruházási hitelek dominálnak. Az ágazatok közül a mezőgazdaság, a feldolgozóipar és a kereskedelem, javítás ágazatok részesedése kimagasló, ezek összesen háromnegyedes arányt képviselnek.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.