A nyolcvanas évek ikonikus szabadidőruha-márkái, a Senior® és Méta® novemberi indulásuk után egy hónappal máris összefogtak a stílus "nagy öregjével". 2010. december 7-én együttműködésről állapodott meg a Senior és Méta szabadidőruhák gyártója, a SeMe Original Kft. és a Tisza Cipőket előállító Clash Kft - tájékoztatta a Pénzcentrum.hu-t a SeMe.
Első lépésként a Tisza budapesti üzleteinek polcaira kerülnek a Senior és Méta szabadidőruháiból egyes fazonok. "Örömmel üdvözöltük a hasonló életérzést sugárzó és értékeket képviselő magyar szabadidőruhák újraélesztését. Azt gondoltuk, hogy márkáink erősítik és kiegészítik egymást"- nyilatkozta Vidák László, a Clash Kft. tulajdonosa.
Mindent a Métáról és a Seniorról: Feltámad a legendás magyar márka - katrtints!
Alig egy hónapja jött ki a hír, hogy a TV Tornás Senior-, és a Skála Coop reklámokból ismert Méta sportruhák újra kaphatóak, a két márka gyártója máris újabb információval szolgál: együttműködésbe kezdenek a hasonló értékeket képviselő Tisza Cipővel. "Meglepődve, de örömmel fogadtuk a Tisza megkeresését, mert szeretjük és tiszteljük azt, amik ők csinálnak. A versengés helyett az összefogásban látjuk márkáink sikeres jövőjét. Termékeink kiegészítik egymást, így tetőtől talpig magyar minőségi termékekbe öltözhetnek nem csak a fiatalok, de a nosztalgiát kedvelő idősebbek is"- mondta el Belicza Bea, a Senior és a Méta márkákat forgalmazó SeMe Original Kft. képviselője.
A Tisza 2003-as elindulása óta több megkeresést is kapott különböző termékek forgalmazására, ám eddig elzárkózott a másokkal való együttműködési lehetőségek elől. "Működésünk rövid 1 hónapja alatt nagyon sok megkeresés érkezett hozzánk is különböző boltoktól, hogy szívesen értékesítenék ruháinkat"- árulta el Belicza Bea. "Akárcsak a Tisza eddig, mi sem találtuk az ajánlatot tévő márkákban azt a pluszt, amit a magyar cipők gyártója magáénak tudhat. Nyilvánvaló, hogy a Senior és a Méta ugyanazt az élményt kínálja vásárlóinak ruhában, mint a Tisza cipőben."
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A megállapodás első lépéseként a Tisza budapesti üzleteibe került két fazon Senior, és két fazon Méta felső. "Terveink szerint hosszú távú együttműködésünket közös marketinggel, rendezvényekkel, kollekciókkal, a közös életérzés hirdetésével szeretnénk megalapozni. Szeretnénk minél több ruházati terméket látni a fogasainkon, minél több vevőt kiszolgálni mind szabadidő-ruházat, mind cipők, illetve kiegészítők tekintetében"- számolt be Vidák László.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.