A Kaiser Food Élelmiszer-ipari Kft. ötmilliárd forint árbevétellel zárta a 2009-es évet. A húsipari cég a rekordbevétel ellenére küzdelmes éven van túl -írja a Napi Gazdaság.
A 2008 novemberében bevezetett szigorú költséghatékonysági intézkedések és a mintegy 40 fős leépítés nyomán nyereséges volt a cég: a meglévő piacait is meg tudta tartani, sőt a hipermarketszegmensben növelni is tudta értékesítését.
Réti Attila, a cég ügyvezető igazgatója, többségi tulajdonosa a Napinak elmondta: 2010-ben még nem lehet az előző évi - a vezetőséget is érintő - létszámcsökkentést "visszatölteni". Az élelmiszer-fogyasztásban féléves késéssel mostanra jelent meg a válság hatása: ugyan már az őszi hónapokban érződött, 2010. januárra elérte a 10 százalékot a visszaesés. Ráadásul tovább súlyosbítja a magyar élelmiszer-ipari cégek helyzetét a hidegutalványok megadóztatása. Ez az intézkedés több száz milliárd forintot vesz ki az ágazat zsebéből - véli Réti.
A cég az idén több új termékkel jelentkezik, köztük egy kifejezetten húsvétra szánt újdonsággal. Ezen túlmenően újraindítják a magyar gyártású termékek népszerűsítését célzó kampányukat is.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.