Reagált a Temu azokra a vádakra, miszerint a cég kényszermunkások által előállított termékeket is forgalmaz, melyek minősége is megkérdőjelezhető.
A Tesco is kampányol a "zöld divat" mellett. Az áruházláncnak fontosak a környezetbarát módon és anyagokból előállított ruházati termékek, és a gyermekmunka ellen is küzd.
A Londoni Divathéten bejelentett kampányban a Tesco mellett a Marks & Spencer és a Sainbury's is részt vesz. A cél, hogy 300 piaci szereplő -ruházati gyártók, tervezők, értékesítők- fogjon össze azért, hogy a különböző divatcikkek is részesei lehessenek a fenntartható fejlődés láncolatának, azaz, hogy minél tovább hordjuk az egyes ruhadarabokat, ezzel is megkímélve a környezetet. Ugyanakkor az áruházak azt is vállalják, hogy segítenek a termékek újrahasznosításában.
A Tesco például nem vásárol pamutot olyan országokból, ahol gyermekmunkával készítik az alapanyagot, sőt, feltűnteti mosóporain azok károsanyag- kibocsátását is. Ráadásul -a Marks & Spencerrel együtt- arra ösztönzi majd a vásárlókat, hogy 30 fokon mossák a ruhákat.
A brit környezetvédelmi miniszter szerint a kereskedőknek kiemelkedően fontos szerepük van abban, hogy biztosítsák a fenntartható fejlődést a divat területén is. "Ha ruhát vásárolunk egy boltban, biztosnak kell lennünk, hogy az nem károsítja a környezetet, és nem készült gyermekmunkával. Ugyanakkor azt is tudnunk kell, hogyan hasznosíthatjuk újra, ha már nem lesz rá szükségünk"- tette hozzá.
Nagy-Britanniában a textilipar évente 3,1 millió tonna szén-dioxidot bocsát ki, és 70 millió tonna vizet használ fel.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.