Teljesen ingyenes mobiltelefonálási és SMS-küldési lehetőséget kínál egy londoni cég a 16-24 év közöttieknek, akiknek cserébe annyit kell tenniük, hogy engedélyezik a szolgáltatónál a harmadik féltől érkező reklámok küldését.
A modell rendkívül egyszerű: a fiatalok árérzékenysége a cég szeptemberi indulása óta több 10 ezer felhasználót toborzott, így a könnyen és hatékonyan megcélozható célcsoport olyan hirdetőket vonzott, mint az Adidas, a L'Oreal és a McDonald's.
A Blyk nevű cég a hirdetőktől befolyó pénzből fedezi a fiatalok telefonszámláit, a hirdetők pedig igen szépen fizethetnek, mivel a kampányok eredményessége szakértők szerint is kiemelkedő. Az SMS és képüzenet formájában érkező hirdetésekre átlagosan a címzettek 29%-a reagál, mely arány több mint duplája a tipikus direktmarketing eszközöknél tapasztaltnak.
A Blyk az új modellel gyakorlatilag a hirdetők álmát valósítja meg: hihetetlenül hatékonyan szólítja meg az egyre nehezebben elérhető fiatal célcsoportot. A szolgáltatáshoz csatlakozó felhasználóknak ki kell tölteniük egy rövid kérdőívet érdeklődési körükről, hogy a hirdető partnerek még jobban célozhassanak és minél kevesebb irreleváns reklámmal zavarják a mobilozókat.
A cég szerint az üzleti modell más célcsoportokra is adaptálható lesz majd, és úgy tűnik, ebben a Goldman Sachs mellett a párizsi kockázati tőke társaság, a Sofinnova Partners is lát lehetőséget, ugyanis mindketten beszálltak befektetőként az üzletbe.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Egyes elemzések szerint a mobilhirdetési piac 2011-re 11 milliárd dolláros nagyságúra nőhet, ezzel szemben számos elemző meglehetősen szkeptikus az új modell-lel szemben. A kritikusok szerint az új formátumok bevezetése után a válaszadási ráták mindig kiemelkedően magasak, aztán idővel megszokják a fogyasztók az újdonságot és sokat veszít hatékonyságából a hirdetés. Más elemzők szerint a különféle célcsoportokra adaptálhatóság igencsak kérdéses, az idősebb korosztály ugyanis aligha lenne hajlandó reklámüzenetek özönét fogadni némi megtakarítás fejében.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.