2006 számos nagyvállalakozás számára jelentős eredményeket hozott. Az egyre több helyen felbukkanó gazdasági problémák mellett nem is gondolnánk, hogy van olyan multicég, amelyik 39,5 milliárd dolláros (6 794 milliárd forint) nyereséget hozott össze tavaly.
Az Exxon Mobile Amerika történetében a legnagyobb nyereséget érte el 2006-ban, összesen 39,5 milliárd dollárt (6 794 milliérd foirnt). A rekordot a korábbi években is ő tartotta, 2005 például 36,1 milliárd dollár (6 209 milliárd forint) volt az olajóriás profitja.
A második helyezett holdingcég, 2006 februárjában egy csődön is átesett, és nem teljesen egy év alatt állt újra talpra, 2006-ben 22,8 milliárdos (3 922 milliárd forint) nyereséget produkálva. Az UAL holdingcéghez tartozik többek között a United Airlines is.

Az amerikai gazdasági problémák egy ideje szinte minden bank eredményében éreztetik hatásukat. A Citigroup 2006-ban 12 százalékos bevételcsökkenésről számolt be, de ennek ellenére a harmadik legnagyobb nyereséget elért cég volt a Fortune listája szerint, 21,5 milliárd dollárnyi (3 698 millpérd forint) profittal.
A lista további részét sokak számára ismert amerikai bankok tarkítják, a 11-dik helyen pedig a Microsoft végzett, jócskán maga mögé szorítva az IBM-et. Emellett jó helyet szerzett magának a Pfizer gyógyszergyár is, illetve a szépségipar képviselőjeként jeleskedő Johnson & Johnson a 14. helyet foglalta el, 11 milliárd dolláros (1 892 milliárd forint) nyereséggel.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


