Az elemzők korábban arra számítottak, hogy az új évben csökkenni fognak az árak, azonban több tényező együttes hatása felfelé nyomta az árakat.
2012 májusa óta 66 ezer kártyaigénylés érkezett a legnagyobb hazai vezetékes gázszolgáltatóhoz. Az ügyfelek ma már több mint 250 elfogadóhelyen élhetnek a kedvezményes vásárlás lehetőségével.
Rendkívül sikeres a Tigáz hűségkártya programja, 2012 májusa óta 66 ezren igényeltek hűségkártyát. A csoportos ügyfél jutalmazási rendszerbe kártyaigénylés útján díjmentesen léphetnek be azok a felhasználók, akik legalább 1 éve, megszakítás nélkül a szolgáltató ügyfelei, és a kártyaigénylést megelőző 12 hónapban nem kaptak fizetési felszólítást. A hűséges fogyasztók azonnali kedvezményekhez jutnak a szolgáltatók és kereskedők által.A több mint 250 elfogadóhelyi partner közreműködésével az engedmények révén jelentősen csökkenthetők a háztartási kiadások, évente akár egyhavi gázszámla költségét megtakarítva.
A társaság arra törekszik, hogy olyan termékeket kínáló, illetve szolgáltatásokat nyújtó elfogadóhelyeket kapcsoljon be a programba, amelyeket a kártyabirtokosok a mindennapjaik során gyakran használnak, továbbá országszerte elérhetők. Az ügyfelek jelenleg 13 különböző - többek között auto-motor-kerékpár, pénzügyi, informatikai, divat és kiegészítő, dekor, turizmus, vendéglátás - szektor szolgáltatásai közül választhatnak. A program iránt a helyi partnerek - hotelek, éttermek, múzeumok, fitness termek - is egyre nagyobb érdeklődést mutatnak, csatlakozási szándékukat nagy nemzetközi márkák is jelezték.
"A programban résztvevő partnereknél eddig több százmillió forintos forgalom generálódott, van olyan, amelynél ez közel 400 millió forintot jelentett. Összességében elmondható, hogy a hűségprogramhoz való csatlakozás a partnerek méretének és az előzetes elvárásoknak megfelelő addicionális forgalmat generált. Ez egyben azt is jelenti, hogy a fogyasztók, kártyatulajdonosok szívesen használják a kedvezménykártyát és úgy érzik, hasznos számukra, ami abból is leszűrhető, hogy napi/heti szinten veszik igénybe partnereink szolgáltatásait." - nyilatkozta Száraz Gábor, a Tigáz szóvivője.
A hűséges ügyfelek postai úton, telefonon keresztül vagy a program dedikált honlapján kialakított online felületen jelezhetik kártyaigényüket. Havonta átlagosan ezren regisztrálnak csatlakozási szándékkal, folyamatosan bővítve a kártyabirtokosi kört. A hűségkártya a kézhezvételtől számítva azonnal használható a 2 éves érvényességi időn belül, ha ez idő alatt a tulajdonos folyamatosan megfelel a kártyaigénylési feltételeknek. A kártya használatának - ugyanúgy, mint az igénylésnek - nincs költsége.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.