Bár sokan nem tudják, de bizonyos készülékek akkor is fogyasztják az áramot, ha nem használjuk őket.
Nem csoda, hogy ebből kevés magyar tollasodik meg: sokan egyszerűen nem értik a pénzesőt
A magyarországi lakosok kriptovaluta-ismeretei jobbak, mint a többi közép-európai ország esetében, azonban felük továbbra sem ismeri ki magát a virtuális valuta világában – derül ki egy friss kutatásból.
A magyar válaszadók kétharmada jó ismeretekkel rendelkezik vagy legalább tájékozott a kriptovaluták terén - derült ki az Ipsos által a BITmarkets Academy számára készített nemzetközi felmérésből. A szakszavak ismerete, ahol az általános tudás alacsonyabb, szintén átlag feletti a magyarok körében – például a kriptovaluta váltó fogalmát a lakosság 45,7%-a, a kriptovalutákkal kapcsolatos ETF alapokat pedig 43,4%-a ismeri.
Bár a kriptovalutákkal kapcsolatos ismereteik átlag felettiek, a magyarok kriptovaluta-birtoklása ugyanúgy 16%-os, mint a szlovákoké, míg a csehek esetében ez az arány 17%. „A kriptovaluták vásárlása iránt a válaszadók 27,2%-a mutatott érdeklődést. A magas tudatosságot mutatja, hogy az érdeklődők több mint fele oktatáson vagy kurzuson venne részt befektetés előtt” – mondta el Ali Daylami, a BITmarkets vezető elemzője.
A kriptovalutával nem rendelkező, de irántuk érdeklődők 55,5%-a venne részt képzésen vagy tanfolyamon még a beszerzés előtt, míg 27,9%-uk számára maga a vásárlás lenne az első lépés. A válaszadók 14,9%-a először meghallgatná a környezetük véleményét, ajánlását.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
A filmvilág szerelmeseinek nyújt különleges szórakozást egy új társasjáték, amely egyszerre teszteli a filmismereteket és teremt gyorsan oldott légkört baráti összejöveteleken.
Az idén októberben harmadszorra elinduló Launchpad programról Kövesdi Gáborral, a Brancsközösség alapítójával beszélgettünk.
Van, aki meztelenül, törölközőbe csavarva kényelmetlenül érzi magát, míg szintetikus anyagból készült fürdőruhában beülni a gőzbe több okból sem szerencsés.
-
Új vásárlók a magyar drogériákban: így változott meg a piac
A drogérialáncok nem csak hazánkban, Európa többi országában is dinamikusabban fejlődnek, mint a többi lánc.
-
Rohamosan csökken a hazai borfogyasztás, de a szakértőknek van megoldásuk a helyzetre
A klímaváltozás sem könnyíti meg a borászatok dolgát.