Egy boldog, elégedett dolgozó kevesebbet hiányzik, ellenállóbb a stresszel szemben, termelékenyebb és kreatívabb,
A magyar banki ügyfelek egyre inkább preferálják a mobilbanki ügyintézést, ez derül ki egy friss kutatásból. Ma már az ügyfelek kétharmada rendelkezik mobilapplikációval, és 58%-uk intézi pénzügyeit okostelefonon is. Az ügyfelek digitális képességét jelzi, hogy közel 80%-uk aktív mobilalkalmazás felhasználó, ami jelentősen meghaladja a piaci átlagot.
Ügyfeleit kérdezte meg online kutatás keretébenbankolási, ezen belül digitális bankolási szokásaikról és véleményükről a Gránit Bank. A kutatás eredménye a digitális bankolás iránti nyitottság folyamatos növekedését igazolja vissza: a megkérdezettek 72%-a nyitott arra, hogy okostelefonon igénybe vehető szolgáltatásokat használjon, 52%-uk kifejezetten figyeli, 44%-uk pedig szereti az elsők között kipróbálni a technológiai újdonságokat. Az ügyfelek számára a kényelmi, innovatív szolgáltatások mellett rendkívül fontosak a költségek is.
A kutatásból az is kiderül, hogy a digitalizáció az ügyfelek értelmezésében azt jelenti, hogy a banki ügyeik minél szélesebb körét intézhetik online, papírmentesen. Az ügyfelek az internetbankon túl, a „jó” mobilapplikációt, a videóbankon keresztüli ügyintézés és az online hitelfelvétel lehetőségét is a digitális bankolás elvárt részének tekintik.
A digitális bankolás ma már alapszolgáltatás a magyar piacon, amit a felmérés eredménye is visszaigazol. A mobilapplikáció használata egyre inkább megközelíti a webes internetbank használati arányát. A reprezentatív banki mintában szereplők 64%-a rendelkezik aktív internetbank hozzáféréssel, és a válaszadók 58%-használ banki mobilalkalmazást.
A bank adatai szerint az ügyfelek közel 80%-a aktív eBank mobilapplikáció felhasználó, ami jelentősen meghaladja a szektor átlagát. A digitális megoldások preferálását pedig több, további tényadat is alátámasztja. 2022-ben a Babaváró kölcsönt igénylők 97%-a online vitte végig a teljes folyamatot, és a jelzáloghitel igénylők 96%-a is Digitális Ügyfélfiókon keresztül intézte a hitelfelvételt. Jelenleg az ügyfelek 90%-a indítja a számlanyitását digitális csatornán keresztül, azaz VideóBankon vagy Szelfivel.
JÓL JÖNNE 2,8 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 2 809 920 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 62 728 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 12,86%), de nem sokkal marad el ettől az MBH Bank 62 824 forintos törlesztőt (THM 12,86%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az applikáción keresztül az ügyfelek – a kutatás szerint – leginkább forint és deviza átutalási megbízásokat indítanak, de betétlekötéseiket is túlnyomórészt okostelefonjukon keresztül intézik: pl. a lakossági betétlekötések 90%-a eBankon keresztül történik. Az ügyfelek által gyakran használt, kedvelt funkció a mobilalkalmazásban elérhető kártyazárolás is, ami a bankkártya azonnali zárolását, majd egy érintéssel való feloldását teszi lehetővé, biztosítva azt, hogy a bankkártya csak akkor legyen aktív, amikor az ügyfél azt ténylegesen használni szeretni.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.