A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
A 18-49 éves magyar internetezők több mint kétharmada használt már netbankot, és az okostelefonnal rendelkezők közel fele telepített pénzügyi szolgáltatáshoz kapcsolódó mobiltelefonos alkalmazást készülékére. Ez jelentős növekedés a korábbi évekhez képest: az adatok azt mutatják, hogy pénzügyeinknek is egyre nagyobb részére van hatással a digitalizáció, és szakértők szerint a következő években az online pénzügyi alkalmazások, közöttük pedig különösen a lakástakarékokhoz kapcsolódó szolgáltatások robbanásszerű fejlődés előtt állnak.
A 18-49 éves magyar internetezők 72 százaléka bankolt már online felületeken különböző rendszerességgel, és a 2011-es adatokhoz képest rohamosan, majdnem harmadával csökkent azoknak az aránya, akik még soha nem vettek igénybe ilyen szolgáltatást az interneten egy 2016-ban készült kutatás alapján. Az eredményekből az is kiderül, hogy a netbank tavaly már a 14. leggyakrabban igénybe vett internetes szolgáltatás volt, amelyet csak a legnépszerűbb kommunikációs és játékos alkalmazások előztek meg. Az internetes felületek mellett a mobil megoldásokat is egyre többen használják: az okostelefon-tulajdonosok 47 százaléka rendelkezik banki műveleteket lehetővé tevő alkalmazással, így ez a típus a 6. leggyakrabban használtak közé került a készülékeken.
Szakértők szerint a felhasználói élményt fokozó, ügyfélbarát felületek, és mesterséges intelligenciára épülő megoldások további fejlődésének köszönhetően a következő években gazdasági döntéseinknek és aktivitásunknak egyre nagyobb részére lesznek hatással a különböző digitális pénzügyi szolgálatások. A változást az ügyfelek is sürgetik, hiszen a Z generáció (1995 után születettek) számára már teljesen természetes, hogy pénzügyeit is éppolyan gyorsan és átláthatóan végezze, mint ahogyan a közösségi médiában posztol vagy chatel a barátaival.
A változó elvárások minőségi kiszolgálása, az ügyfélélmény növelése érdekében a vállalatoknak olyan új üzleti intelligencia megoldásokra is szükségük van, amelyeket külsős startupoktól, fejlesztőktől, digitális pénzügyi megoldásokat szállító vállalatoktól kaphatnak meg. Ezt felismerve hirdette meg a Fundamenta Digiverzum nevű innovációs versenyét, amelyre az ügyfélélményt növelő digitális megközelítésekkel, megoldásokkal, alkalmazásokkal lehet nevezni október 20-ig. A lakás-takarékpénztár a verseny győzteseinek segít megoldásuk közös hazai piaci bevezetésében és abban, hogy a Fundamenta külföldi anya-, és testvérvállalatai számára is bemutathassák a terméket.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.