A Die Hard kvadrológia főszereplője, Bruce Willis lett a harminc legnagyobb orosz pénzintézet között számon tartott Trust Bank reklámarca. A bank szerint Willis karaktere kitűnően tükrözi a Trust értékeit, a bizalmat és a minőséget.
A kampányfelelősök a megállapodás első lépéseként a héten egész Moszkvát kiplakátolták a sztár fotóival. Az óriásplakátokon a következő szlogen olvasható: "A Trust olyan, mint én, csak bank".
Az 55 éves hollywoodi sztár - aki legújabb filmjében, a Red című akcióthrillerben CIA-ügynököt alakít - egy évre szerződött a bank reklámarcául. Azt azonban nem hozta nyilvánosságra a bank, hogy Demi Moore korábbi férje mennyiért vállalta el a felkérést.
Willis a 46 évesen váratlanul elhunyt orosz súlyemelő, Vlagyimir Turcsinszki örökébe lépett a kampányban.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.