Egy év alatt beletört a bicskája a vendéglátó-ipari vállalkozásba VV Lacinak: bezárta a tavaly nyár óta Komáromban üzemeltetett Club Lazarust. Az üzleten 8 millió forintot bukott - írta a Blikk. VV Laci A Cetelem Körkép 2012 című tanulmány szerint a magyar családok mindössze 6 százaléka teheti meg, hogy havonta elmenjen étterembe.
Egy év alatt beletört a bicskája a vendéglátó-ipari vállalkozásba VV Lacinak: bezárta a tavaly nyár óta Komáromban üzemeltetett Club Lazarust. Az üzleten 8 millió forintot bukott - írta a Blikk.
Nem volt elég a jövedelmező a vállalkozás működtetéséhez a Való Világban megszerzett ismertség VV Lacinak ahhoz, hogy sikeresen tudja működtetni a hét közben étteremként, hétvégén pedig szórakozóhelyként, pubként üzemeltetett vendéglátóhelyét. Nem jött be az a számítása sem, hogy Szlovákiából tömegesen átruccantak volna a vendégek egy-két finom fogásra.
- Soha többé nem vágok bele a vendéglátásba, ez egyszerűen nem nekem való. Magyarországon nincs pénzük az embereknek ilyesmire; a fővárosban még talán, de vidéken halálra ítélt egy étterem. Egy ideig próbálkoztam, de eljött az a pont, amikor be kellett látnom, hogy ha tovább csinálom, csak még nagyobbat bukom, úgyhogy inkább visszaadtam a tulajdonosának a helyet. Persze így is nyolcmillió forintom bánja, amit most próbálok törleszteni - mondta a Blikknek Laci.
Laci a tavalyi Sziget Fesztiválon is nagyot bukott: nyereség helyett hatmillió forint volt a vesztesége az üzleten. Mivel ismertsége miatt a szakmájában, biztonsági tisztként nem tud dolgozni, kénytelen külföldön - Svájcban, Ausztriában és a többi környező országban munkát vállalni.
Elmaradnak a vendégek
VV Lacinak nincs igazán miért csodálkoznia azon, hogy elmaradnak a vendégek új étterméből: mondhatjuk, hogy talán a lehető legrosszabb időpontban nyitotta meg a vendéglátóhelyet. Egy friss felmérés szerint Magyarország fogyasztói ugyanis úgy érzik, helyzetük romlott az előző évhez képest. A hazai fogyasztók nemcsak jelenlegi helyzetüket látják kilátástalannak: úgy érzik, anyagiak tekintetében az elmúlt 10 év sem hozott előrelépést.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A Cetelem Körkép 2012 című tanulmány szerint a bizonytalan körülmények összességében óvatosságra sarkallják a családokat. A bevételek folyamatos csökkenésére a kiadások, a fogyasztás visszafogásával reagálnak: Európában és Magyarországon is leginkább a ruházkodáson, szórakozásra vagy utazásra, illetve az élelmiszer vásárlásra fordított összegeken spórolnak a fogyasztók.
A körkép szerint míg a felmérésben részt vevő 12 európai ország átlagában a családok harmada havonta jár étterembe, a magyarok 6 százaléka teheti/teszi meg mindezt - hasonló a különbség aránya a kultúra, szórakozás területén is. A családok spórolnak az utazáson, nyaraláson, de növekszik a használt termékek vásárlásának, az otthoni barkácsolásnak, újrahasznosításnak aránya is.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.