Az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság közzétette a nyugdíjbiztosítási igazgatási szervek és a kihelyezett ügyfélszolgálatok 2010-es összesített ügyfélforgalmi adatait. A forgalmi adatokat egyrészt a személyes és a telefonos megkeresésekre bontották le, másrészt az egyes régiókat, a központot és a nyugdíjfolyósítót vizsgálták.
2010-ben összesen 1 176 107 személyes és 1 747 070 telefonos (mindösszesen 2 923 177 darab) megkeresés érkezett az igazgatási szervekhez és a kihelyezett ügyfélszolgálatokhoz. Egy évvel korábban 4%-kal több személyes-, ugyanakkor 15%-kal kevesebb telefonos megkeresést regisztráltak.
A regionális igazgatóságok ajtaján 1 029 782 ügyfél lépett be, míg a telefonok 1 467 148 alkalommal csörögtek ilyen ügyekben. Az előző év azonos időszakához képest 23 718-cal csökkent a személyes megkeresések száma, ugyanakkor 169 236-tal többen emelték fel a kagylót, mint tavaly.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.