A legnagyobb hazai láncok is ráfeküdtek a BlackFriday-re, mi pedig jól megmutatjuk, mit akcióztak le leginkább.
Az idei évben is számos különböző akcióval várják a bankok a hitelkártyaigénylőket, a piac viszont képtelen kitörni a stagnálásból: mind a plasztikok száma, mind a követelések állománya lassan csökken - írja a Világgazdaság.
A hazai hitelkártya-terület eddig nem tudott profitálni a fogyasztási hiteleknél látható, gyors ütemű növekedésből. A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint, az itthon kibocsátott hitelkártyák száma a 2018 harmadik negyedévéig számolt egy év alatt 2,4 százalékkal csökkent, a nyilvántartott hitelkártya-követelések értéke is 3,9 százalékkal, 153,4 milliárd forintra apadt.
Az akciós ajánlatokkal próbálkoznak a bankok, melyek főként pénzvisszatérítésre vonatkoznak: a kártyabirtokos számláján a kereskedőknél történő vásárlások után jóváírnak valamekkora összeget az év végén, akár 30-100 ezer forintot is.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.