A kampány célja a felelős kiadástervezés, vásárlás és – szükség esetén – kölcsönfelvétel elősegítése annak érdekében, hogy ne terheljük „ajándék” hitellel a karácsonyi ünnepeket.
Jelentősen megugrott a személyi kölcsönök piaca a tavalyi évhez képest - írja a Világgazdaság. Az év első tíz hónapjában 33 százalékkal több személyi hitelt helyeztek ki, mint egy évvel korábban.
Idén január-október között több mint 366 milliárd forint értékben kötöttek új fogyasztásihitel-szerződéseket. A Magyar Nemzeti Bank adatai alapján ez a mennyiség 33,5 százalékkal haladja meg a tavalyit, a 2015-ös mennyiségnek pedig csaknem a duplája.
A fogyasztási hitelek piacán belül egyértelműen a személyi kölcsönöké a vezető szerep: ezekből 256,3 milliárd forintot vettek fel a magyar háztartások október végéig. Ezzel az új szerződéseknek már nagyjából a 70 százalékát teszik ki ezek a hitelek.
Arányaiban jelentősen bővült a gépjárműhitelek kihelyezése is, viszont visszaesés volt tapasztalható a folyószámlahiteleknél az új szerződések mennyiségében.
Látványosan zsugorodott viszont a szabad felhasználású jelzáloghitelek állománya: októberig nagyjából az ötödével. Az állomány így 1232,2 milliárd forintot ért el. Az erős csökkenést leginkább a pénzügyi szolgáltatók portfóliótisztítási törekvései magyarázzák.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.