Több mint 200 jelzáloghitel piaci és médiaszereplőnek küldött felszólító levelet az amerikai Federal Trade Commission, melyben arra kéri a címzetteket, hogy vizsgálják felül a megjelent lakáshitel hirdetéseket. A neten, újságokban, magazinokban, kéretlen levelekben és faxon megjelenő üzenetek több ponton sértik a szövetségi jogszabályokat és félrevezetik a potenciális ügyfeleket.
A megtévesztés általában a türelmi idős konstrukciókkal való trükközést jelenti, mely azért hazánkban sem teljesen ismeretlen. A tengerentúlon bevett szokás, hogy csak a kezdeti, alacsony kamat kerül meghirdetésre, anélkül hogy a hirdetés befogadója értesülhetne a türelmi időt követő (a futamidő túlnyomó részét jellemző) magasabb rátáról.
A fogyasztóvédelmi szerv közleményében kiemelte, hogy a korlátozott tájékozottság könnyen rémálommá változtathatja az ingatlantulajdonlás amerikai álom képzetét.
A hibák sorát gazdagítja az összevethető hiteldíj mutató (nálunk ismert nevén THM) kifelejtése a hirdetésekből. Hazánkban ezt kifelejteni nem szokás, annál inkább léteznek viszont trükkök az indikátor eltorzítására és teljesen használhatatlanná tételére, amint arról korábban beszámoltunk.
Az amerikai FTC az elmúlt évtized során 21 alkalommal indított eljárást jelzáloghitel piaci szereplő ellen, mely esetek közül néhány pénzügyi kompenzációs kötelezettséggel zárult.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.