A Magyar Nemzeti Bank publikációjából kiderül, hogy a CSOK Pluszt igénylő házaspárok mekkora családot szeretnének.
Az Európai Bizottság Egészségügyi és Élelmiszerbiztonsági Főigazgatósága fiataloknak szóló kampányt indít, hogy felhívja a figyelmet korunk egyik legnagyobb egészségügyi problémájára, az antimikrobiális rezisztenciára (AMR).
Az AMR korunk egyik legnagyobb egészségügyi veszélye és egyre növekvő problémája, amely 2050-ig évente mintegy 10 millió ember halálához vezethet.
Az Európai Bizottság Egészségügyi és Élelmiszerbiztonsági Főigazgatósága (DG SANTE) kampányának keretében egy új, Fortnite-alapú videojáték hívja fel a tinédzserek figyelmét a problémára: az ONLY UP: Beat the Bug című játékban a játékosok „szuperhősökké” válnak, akiknek az a feladatuk, hogy megmentsék a világot a „szuperbaktériumoktól”.
A csúcstechnológiás, akciódús játék a szórakoztatás mellett elmagyarázza a játékosoknak az antibiotikumok ésszerű használatát, a jó és rossz baktériumok közti különbségeket, valamint azt is, hogy az antibiotikumok miért hatástalanok a közönséges megfázások és vírusok ellen.
A játék november 2-án jelenik meg, és elsősorban Spanyolország, Görögország, Ciprus, Magyarország, Románia és Bulgária közönségét célozza meg. Célja, hogy már a tizenévesek is tisztában legyenek a témával. A kampány 2024. december elejéig zajlik, és egy videojátékot, oktatási anyagokat, valamint a tanároknak és szülőknek szóló, átfogó segédanyagot tartalmaz az erre a célra létrehozott weboldalon.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.