Háromoldalas, címlapos cikket közölt a tokaji borokról, illetve a Tokaj-hegyaljai borvidékről a patinás The New York Times szombati, július 25-i számának utazási melléklete.
A hétvégi melléklet előfizetőinek száma 1.4 millió.
Az újságíró a cikkben a magyar borokat, illetve a borvidéket a francia, olasz és portugál bortermelők boraival hasonlítja össze, valamint érdeklődést felkeltő, színes képekkel csábítja az olvasókat a Tokaj-hegyaljai borvidék meglátogatására.
A galéria ITT érhető el!
A nemzeti turisztikai marketingszervezet kiemelt feladatának tekinti a magyar borok népszerűsítését, a hazai borturizmus fellendítését. Ennek érdekében számos marketingeszközt alkalmaz. A bor és gasztronómia a Fesztiválok Évében is kiemelt figyelmet kap a turisztikai kommunikációban. A cikk a Magyar Turizmus Zrt. New York-i képviseletének közreműködésével jött létre.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.