A fehérneműt árusító brit üzletek egyáltalán nem érzik, hogy válság lenne. A legnagyobb láncok, mint az Agent Provocateur vagy az Ann Summers komoly bevételnövekedést produkáltak az elmúlt hónapokban.
Tulajdonképpen minden termék eladása emelkedést mutat, a melltartóktól kezdve a bugyikon át egésze a harisnyakötőig.
Garry Hogarth, az Agent Provocateur vezetője szerint a briteknek egész egyszerűen szükségük van arra, hogy valami feldobja az életüket. Egy szexi fehérnemű pedig a legalkalmasabb erre. A legkeresettebb termékek között van a 85 fontba (27 ezer forint) kerülő "Fifi" melltartók, vagy a 175 fontért (56 ezer forint) árult "Iona" bodyk.
A cég a marketingtevékenységével is növeli az eladásokat: olyan szupermodellek népszerűsítik legújabb kollekciójukat, mint Kate Moss, Daisy Lowe vagy Catherine Bailey.
Az Agent Provocateur-nek 12 üzlete van Nagy-Britanniában és 43 Amerikában. A forgalom tavaly márciushoz képest 8 százalékos növekedést mutat, éves bevétele pedig a 20 millió fontot (6,4 milliárd forint) is meghaladta.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.