Egyre több jégeső sújtja Magyarországot, ezért különösen aktuális az új akció, ami csütörtöktől indul.
A kgfb-kampány alatt nem múlik el nap, hogy ne jelenne meg valamilyen színes elemzés a piacról. Ezekből általában meghudhatjuk, hogy mennyire zuhantak az átlagdíjak, az autósok hány százaléka talált olcsóbb kötelezőt, melyik autós mennyit nyert átlagosan, ki takarította meg a legtöbbet, hány éves a legidősebb kötelezőt váltó ügyfél. A biztosítók kommunikációjában már nem első alkalommal jelent meg az az elem, mely szerint az ár mellett a szolgáltatás is fontos az ügyfeleknek. A most indított szavazással arra vagyunk kíváncsiak, hogy melyik biztosítót nem választják az autósok akkor sem, ha ők adják a legolcsóbb ajánlatot. Szavazz Te is!
Túl vagyunk többmillió díjszámításon, melyek elemzéséből már kiderült, hogy mely társaságok az idei kampány nyertesei és vesztesei. A Pénzcentrum.hu szavazást indít, melyben arra a biztosítóra kell szavazni, amellyel akkor sem kötnél kötelező gépjármű-felelősség biztosítást, ha ők adnák a legolcsóbb ajánlatot.
Minden KGFB-hír egy helyen a Pénzcentrum.hu oldalon, kattints!
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


