Egy nő aláírja az otthoni szülést.

Erre mentek rá a magyarok online vásárláskor: ez már a gigaspórolás kezdete?

2025. március 21. 15:33

Februárban az egyik online szupermarket vásárlóinak több mint háromnegyede választott a saját márkás termékeik közül - ez az eddigi legmagasabb arány, de az elmúlt egy évben is átlagosan tízből hat kosárba került legalább egy ilyen termék.

A Kifli.hu kínálata már közel 400 saját márkás árucikket tartalmaz, és az arány évről évre emelkedik - volt tehát miből választani a vásárlóknak az előző hónapban. A vásárlások 60 százaléka tartalmaz legalább egy saját márkás terméket, de ez az arány 2025 februárjában rekord mértékű, 77 százalék volt – derül ki a Kifli.hu adataiból. Egy tipikus Kifli-vásárló havonta 30-35 terméket helyez a kosarába, ebből jellemzően 2-3 saját márkás. Jelenleg közel 400 ilyen termék érhető el az online szupermarket kínálatában, lefedve számos kategóriát.

A saját márkás termékek aránya a Kifli.hu teljes forgalmában jelenleg 7 százalék körül alakul, az elmúlt években egyértelmű az emelkedő trend. A tulajdonos Rohlik Group más piacain szintén folyamatos a növekedés, a cégcsoport több más országban található online üzletében már kétszámjegyű arányt képviselnek ezek a termékek. A legnépszerűbb Kifli.hu-saját márkás termékek közé tartoznak a Dacello felvágottak – különösen a sonkák –, amelyek kategóriájukban is kiemelkedően teljesítenek, valamint a Miil tejtermékek.

Az elmúlt évben a kínálat több új termékkel is bővült, köztük bébiételekkel, háztartási termékekkel, valamint többféle élelmiszeripari termékkel. A saját márkás termékek előállításakor a Kifli.hu nagy hangsúlyt fektet a minőségbiztosítási és fenntarthatósági szempontokra is. A gyártás során a jogszabályi és szigorú belső specifikációs követelmények teljesítése alapvető elvárás, a csomagolások esetében pedig, lehetőség szerint, újrahasznosítható vagy visszaváltható megoldásokat alkalmaznak.

A saját márkás kínálat számos ismert márkanév alatt érhető el. A Kifli.hu többek között prémium minőségű delikátesz termékeket (Dacello, Pappudia, Kifli delikátesz), minőségi tejtermékeket (Miil), környezettudatos babaápolási és háztartási cikkeket (Lambini, Moddia, Moddia Baby), válogatott növényi alapú élelmiszereket (Yutto), friss hal- és hústermékeket (Fjoru, Sutcha), valamint konzerveket, kávékat és állateledeleket (Kitchin, Ubomi, Pauu) kínál saját márkás formában.

Címlapkép: Getty Images

Jelentem Mégsem
0 HOZZÁSZÓLÁS
Csak bejelentkezett felhasználó szólhat hozzá. Belépés itt!
Még nincsenek hozzászólások. Legyél te az első!
NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. március 23. vasárnap
Emőke
12. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Green Transition & ESG 2025
A Green Transition & ESG egy gyakorlatorientált konferencia
AI in Business 2025
Az AI-boom még nemhogy nem csengett le, hanem még csak most jön a java
Biztosítás 2025
A magyar biztosítási piac újabb kihívásokkal és lehetőségekkel néz szembe 2025-ben
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. december 9. 10:33