Áprilistól a dm üzleteiben is megvásárolhatók lesznek a népszerű kozmetikai márka termékei,

Ledöbbentek a vásárlók: ilyen lopásgátlókat szerelt fel a Tesco, tényleg ennyi most a tolvaj?
Új, csúsztatható lopásgátló eszközöket szerelt fel a Tesco az Egyesült Királyságban, amely megosztotta a vásárlókat: egyesek szerint hatékony védelmet nyújt, mások értelmetlennek tartják az újítást - számolt be róla az LBC.
Különleges műanyag védőburkolatokat helyezett el a Tesco egyes termékei előtt, amelyeket el kell csúsztatni ahhoz, hogy a vásárlók hozzáférhessenek az árukhoz. Az új biztonsági megoldást elsősorban a drágább termékek, például a Ferrero Rocher és Milk Tray csokoládék védelmére alkalmazzák.
Az új eszközökről készült TikTok-videó vírusként terjed az interneten, és megosztotta a vásárlóközönséget. Sokan értetlenül állnak az újítás előtt, és megkérdőjelezik annak hatékonyságát. "Hogyan akadályozza meg ez a lopást?" - tette fel a kérdést az egyik kommentelő.
A szkeptikusok szerint a tolvajok egyszerűen letörik majd a védőburkolatot, vagy több időt szánnak a lopásra. Egy felhasználó azt feltételezte, hogy az eszköz valójában ujjlenyomatok rögzítésére szolgál a műanyag felületen.
Akadnak azonban pozitív vélemények is. George Young, egy korábbi bolti alkalmazott szerint a rendszer működőképes: "Mivel a tolvajoknak több időbe telik hozzáférni az árukhoz, 30 helyett csak 10 darabot tudnak ellopni, és ha többet próbálnak, az biztonsági személyzetnek van ideje közbelépni."
Mások szerint az eszköz elsősorban elrettentő hatású: a gyors lopásra készülő tolvajok inkább más üzletet választanak a körülményes hozzáférés miatt. Egyelőre nem ismert, hogy mely Tesco üzletekben vezették be az új biztonsági rendszert.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Még idén elérheti a százmilliárdos álomhatárt ez a magyar étrend-kiegészítő gyártó
Lévai Bálintot, a BioTechUSA vezérigazgatóját és társtulajdonosát kérdeztük.
-
Kiváló minőség a tányérodon – KMÉ-védjegyes termékek a Mecsek Baromfi Kft.-től (x)
A Mecsek Baromfi Kft. friss csirkehúsai elnyerték a KMÉ-védjegyet, amely biztosítja a vásárlók számára a valóban kiemelkedő minőséget.
-
A magyar befektetők fele nagy lehetőséget szalaszt el (x)
Egyre nagyobb az érdeklődés a TBSZ iránt, a befektetők többsége viszont még mindig nem használja ki ennek az adóhatékony befektetési módnak az előnyeit.
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


