7 °C Budapest
Évente egyszer látott akciót robbantott a magyar multi: ezt kár lenne kihagyni

Évente egyszer látott akciót robbantott a magyar multi: ezt kár lenne kihagyni

2025. március 17. 17:02

A mennyiség helyett a minőség felé mozdult el a hazai sörfogyasztás – mondják az Auchan italszakértői. A piaci tendenciák alapján a prémium és a szuper prémium kategóriájú sörök fejlődnek az átlag felett, de egyre népszerűbbek a csökkentett energia- és alkoholtartalommal előállított termékek is. A sörfogyasztásra legjobban a jó idő hat, és persze a kedvező ár, az akció ennél a termékkategóriánál is nagyon fontos. A tavasz beköszöntét kéthetes sörvásárral ünnepli az Auchan, ami alatt akciós áron kínál két nagyon kedvelt ír sört: a Guinnesst és a Kilkenny-t, illetve a Bohemian Regent Jarní zöld színű, cseh sörhöz is jó áron lehet hozzájutni a 200 egyéb sör mellett.  

Az Auchan 380-féle sört tart az állandó kínálatában, aminek most több mint a felét, azaz 200-féle sört ad akciósan a sörvásáron. A közismert sörökön kívül számos hazai kézműves és nemzetközi, kis- és nagyüzemi sör is jelen lesz a választékban, amiket most különösen kedvező áron adnak.

A hazai sörök mellett az áruházlánc polcain rendre találni amerikai, cseh, belga, angol, görög, ír, osztrák, francia, szlovén, horvát, japán, spanyol, német és szlovák söröket is.

A sörvásár kezdete éppen a március 17-i Szent Patrik napra esik. Az írek felvonulással járó, nagy ünnepét három igen kedvező árú sörrel köszönti a lánc, amiből kettő természetesen ír: a fekete, jellegzetesen édeskés ízű Guinness és a vörös Kilkenny. Mindkettő 1 000 forint alatt lesz a sörvásár ideje alatt. A harmadik pedig egy igazi különlegesség, a Bohemian Regent Jarní zöld színű, cseh sör, ami 579 forintért kapható most. Ez egyébként a negyedik legrégebben alapított, ma is működő sörfőzdéből származik, amit még az Ágoston-rendi szerzetesek kezdtek el működtetni a 14. században.

Az alkoholos változatok mellett a divatos, alkoholmentes sörökből is széles a választék egész évben. Az áruházlánc sörszakértői szerint megfigyelhető, hogy a sörgyáraknál a csökkentett energia- és alkoholtartalommal előállított termékek kerültek előtérbe, és egyre inkább a lágy ízű sörök felé mennek el, amivel a fiatal felnőtteket célozzák meg.

Címlapkép: Getty Images

Jelentem Mégsem
0 HOZZÁSZÓLÁS
Csak bejelentkezett felhasználó szólhat hozzá. Belépés itt!
Még nincsenek hozzászólások. Legyél te az első!
NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

NAPTÁR
Tovább
2025. március 19. szerda
József, Bánk
12. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Green Transition & ESG 2025
A Green Transition & ESG egy gyakorlatorientált konferencia
AI in Business 2025
Az AI-boom még nemhogy nem csengett le, hanem még csak most jön a java
Biztosítás 2025
A magyar biztosítási piac újabb kihívásokkal és lehetőségekkel néz szembe 2025-ben
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. december 9. 10:33