13 °C Budapest
őrölt kávé, kávémérés, mokkáskanna

Kész, vége: lekerül a Tschibo a boltok polcairól, végleg megszűnik a legendás kávémárka

2024. november 1. 09:04

Eltűnik a boltok polcairól a magyarok körében jól ismert Tchibo Family kávé. A népszerű darált kávé a jövőben Eduscho Family néven lesz kapható, mivel a Tchibo a százéves Eduscho márkanév alá rendezi át termékeit. Bár a csomagolás frissül, a receptúra változatlan marad, így a vásárlók továbbra is a megszokott ízt élvezhetik.

A Tchibo Family, amely hosszú ideje a magyar vásárlók egyik kedvenc darált kávéja volt, hamarosan eltűnik a boltok polcairól. A jellegzetes sárga csomagolásról ismert termék helyét egy új név, az Eduscho Family veszi át. A változás hátterében a Tchibo márkáinak megújítása áll: a cég a százéves múlttal rendelkező Eduscho brand alá helyezi át a terméket, amely az új csomagolás ellenére a megszokott receptet és ízt megőrzi, biztosítva a fogyasztók számára a változatlan élményt.

Az Eduscho márka története 1924-re nyúlik vissza, amikor Eduard Schopf alapította, nevét is innen nyerte. Az 1990-es évek végén a Tchibo vásárolta meg, és azóta erős jelenléttel bír több közép-európai országban, mint például Ausztria, Csehország és Szlovénia. Magyarországon az Eduscho a Gala márkanév mellett az aranyszínű Wiener Extra kávéról is ismert. A változás nem érinti a kávé minőségét, így a vásárlók a megszokott ízt élvezhetik tovább, bár az ikonikus Tchibo Family névvel már nem találkoznak a polcokon - írja a Mindmegette. 

Címlapkép: Getty Images

Jelentem Mégsem
0 HOZZÁSZÓLÁS
Csak bejelentkezett felhasználó szólhat hozzá. Belépés itt!
Még nincsenek hozzászólások. Legyél te az első!
NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

NAPTÁR
Tovább
2025. április 2. szerda
Áron
14. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Green Transition & ESG 2025
A Green Transition & ESG egy gyakorlatorientált konferencia
AI in Business 2025
Az AI-boom még nemhogy nem csengett le, hanem még csak most jön a java
Biztosítás 2025
A magyar biztosítási piac újabb kihívásokkal és lehetőségekkel néz szembe 2025-ben
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. december 9. 10:33