Molnár-Szilágyi Ági főállásban dolgozik, emellett utazási blogot vezet, tartalmat gyárt, és egyéni utazási tanácsadással is foglalkozik.

100 millió eurós (~38,4 milliárd forintos) logisztikai központ építésébe kezdett a Lidl a bosznia-hercegovinai Kiseljak városban. A beruházás 200 új munkahelyet teremt - írja a SeeNews.
Új logisztikai központ építésébe kezdett a Lidl a bosznia-hercegovinai Kiseljak városban. A helyi önkormányzat tájékoztatása szerint a projekt értéke eléri a 100 millió eurót, ami körülbelül 38,4 milliárd forintnak felel meg. A területen felépülő létesítmény nagysága 60 000 négyzetméter lesz és az Azapovici üzleti övezetben helyezkedik el.
Az építkezésről szóló sajtóközlemény szerint a logisztikai központ több mint 200 új munkahelyet teremt majd. Ez a lépés tovább erősíti a Lidl jelenlétét Délkelet-Európában, ahol már Szerbiában, Horvátországban, Szlovéniában, Bulgáriában és Romániában is aktív.
A Lidl BH néven boszniai leányvállalatot alapítottak 2021-ben, ami azt jelzi, hogy a vállalat komoly terveket szövöget ebben az országban. Az új logisztikai központ építése jelentős mérföldkőnek számít a Lidl helyi piaci bővülésében és hozzájárulhat Bosznia-Hercegovina gazdaságának növekedéséhez is.
Címlapkép: MTVA/Bizományosi: Róka László
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Te mit gondolsz a saját márkás termékekről?
A következő hetekben a Pénzcentrum és a Debreceni egyetem közös, nagymintás felmérést végez, hogy kiderüljön, hogyan vélekednek a hazai vásárlók az ún. kereskedelmi/saját márkás, illetve a gyártói márkás termékekről. Az alábbiakban arra szeretnénk megkérni, hogy töltsd ki a kérdőívet, ezzel segítve munkánkat. Köszönjük!
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Hagyományos péksütemények kiváló minőségben, generációkon át (x)
Az Aranycipó Kft. vajas fonott kalácsa elnyerte a KMÉ-védjegyet, amely a kiváló minőség és a hagyományos péksütemények iránti elköteleződést tanúsítja.
Portfolio Gen Z Fest 2025


