November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
Mostantól stratégiailag csökkenti egy sor speciális élelmiszer árát az étrendi korlátozásokkal élő vásárlók érdekében a Kifli. A hazai online élelmiszer-kiskereskedő tisztában van a speciális étrendű családok egyre növekvő igényeivel, akik gyakran többszörösen magasabb árat fizetnek a mentes termékekért. Ezért csökkentette az alapvető fontosságú glutén-, laktóz-, cukor- és hozzáadott cukormentes termékek árát, hogy összhangban legyenek a hagyományos kínálattal. Ezek az árak legalább az év végéig maximálva lesznek.
„Nem csak élelmiszereket árulunk, hanem küldetésünk, hogy mindenki számára elérhetővé tegyük a kiváló ételeket. Mélyen együttérzünk mindenkivel, aki étrendi korlátozásokkal él. Tudjuk, hogy milyen nehéz számukra olyan termékeket találni, amelyek illeszkednek egyedi étrendjükbe, mivel a szokásos üzletekben kevés a választék, és nem tartjuk igazságosnak, hogy magasabb árat kell fizetniük ezekért, ráadásul időt és energiát nem kímélve tudják csak beszerezni a város különböző pontjairól. Emiatt döntöttünk úgy, hogy kiállunk az étrendi korlátozásokkal élő emberek mellett azzal, hogy velük együttműködve olyan választékot hoztunk létre, amely lefedi az igényeiket, és leszorítottuk a kulcsfontosságú glutén-, laktóz-, cukor- és hozzáadott cukormentes termékek árát a hagyományos termékek szintjéhez. Akár egészségügyi állapota, akár saját döntéséből fogyasztja valaki ezeket a termékeket, mi széles választékkal és fair árakkal támogatjuk” – mondta el Gabriel Makki, ügyvezető.
A cég egy teljes bevásárlást lefedő választék árát igazítja ki. Az új árak a szabványos márkás termékek szintjén vannak meghatározva és a cég azt is garantálja, hogy a kiválasztott termékek árát legalább ez év végéig maximálja. A úgy vélik, hogy az árpolitika proaktív változása hozzájárul azon családok gazdasági helyzetének javításához, akiknek speciális étrendet kell követniük.
A bővülő kínálatot a vásárlók alakítják
Azt, hogy a hazai piac legnagyobb forgalmú online élelmiszer-kereskedője lehetünk, a vásárlóinknak köszönhetjük. Most itt az ideje visszaadni a kapott bizalmat, így arra kértem meg a vásárlóinkat, hogy ők javasoljanak termékeket a kínálat bővítéséhez. Online felületeken nevezhették kedvenceiket és rengeteg javaslat érkezett, amiért nagyon hálás vagyok. Innen a Kifli fantasztikus beszerzői csapata már megoldja a feladatot, és büszkék vagyunk a közös eredményre, hiszen a vásárlóink igényeit tisztán tükröző új választék jött létre
– tette hozzá Gabriel Makki.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.