Az új termékek bevezetése kulcsfontosságú a gyorséttermek számára, mivel segítenek fenntartani a fogyasztói érdeklődést, reagálni a piaci trendek változásaira.
Bejelentették, hogy 2019-ben elkezdődik a már több éve tervben lévő III. kerületi, óbudai pláza építése - írja a Portfolio.
Új bevásárlóközpontot épít Budapesten a német ECE az óbudai Szentendrei út és Bogdáni út kereszteződésénél: a projekt építési munkálatai előreláthatólag 2019-ben kezdődnek, a bevásárlóközpont nyitása pedig 2021-re várható. A Portfolio kérdésére Christoph Augustin, az ECE projektigazgatója elmondta, hogy korábban a válság miatt nem kezdték el az építkezést, most azonban a növekvő fogyasztás, az erős kereslet és a fellendülés miatt elérkezettnek látták, hogy elindítsák a beruházást. 5 bevásárlóközpontot is üzemeltetnek Magyarországon és ezekben 2 számjegyű növekedést tapasztaltak a forgalomban, ami szintén megerősítette őket ebben a döntésben.
Az összesen bruttó 140 ezer négyzetméteres kereskedelmi beruházásban kb. nettó 52 ezer négyzetméternyi a bérbe adható terület, a tervek szerint a bevásárlóközpont három szinten, több mint 170 üzletnek ad majd helyet. Az üzletek mellett, 15 éttermi koncepciót - melyek egy része a tetőkerten fog elhelyezkedni - illetve egy 4D-s mozit is terveznek az épületbe.

Bármelyik magyar fiókjában ott lapulhatnak ezek a régi telefonok: több százezer forintot is érhetnek
A régi mobiltelefonok és tárcsás vezetékes készülékek is egyre keresettebbek manapság: a legtöbben nosztalgiából vagy a digitális detox miatt választják őket.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Kiderült, hogy melyik a magyarok kedvenc húsfajtája
A baromfihúsok a legnépszerűbbek a Lidl magyar vásárlóinak körében - derül ki az áruházlánc közleményéből.
-
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje (x)
A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.
-
Jövőépítés pénzügyi stressz nélkül – Így segít a Fundamenta valóra váltani a lakásálmokat (x)
Ismét mozgásba lendült a lakáspiac, a lakhatás kérdése aktuálisabb, mint valaha. Az ingatlanárak az egekbe járnak, mi lehet mégis a megoldás?
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


