Magyarország egyes kistérségeiben, ahol nem működik bolt, élelmiszerüzlet, a jogsértés gyanúját is felvető módszerekkel próbálják alapvető élelmiszerekkel ellátni az ott élő embereket.
A magyar kozmetikumvásárlásnál az utóbbi néhány évben előtérbe kerültek a kézműves és a natúr termékek, amelyek természetes alapanyagokból készülnek, és a hagyományos - tömeggyártott - árucikkekkel ellentétben nem azonnali csúcshatást ígérnek, hanem hosszú távon egészséges bőrt. A karácsonyi ajándékok között is egyre gyakrabban tűnnek fel ezek a terméket, így nem lehet véletlen, hogy pont most nyitott üzletet a magyar prémiumkozmetikai piac ismert szereplője, aki eddig csak online értékesítette termékeit.
A fizetőképes kereslet növekedésével arányosan nő Magyarországon a prémium- és luxuskozmetikumok iránti igény is. Azaz úgy tűnik, hogy egyre többen vannak, akik megengedhetik maguknak a magasabb minőséget és a magasabb árakat - a kozmetikumoknál is. A karácsony közeledtével pedig a bevásárlóközpontokban a vásárlók valósággal megrohamozzák a kozmetikai üzleteket, de nemcsak krémeket és testápoló készítményeket választanak ajándékképp: az élményajándékozás hívei például a szépítő kezeléseket is egyre inkább keresik. A CIB tavalyi felmérése szerint a könyv, a kozmetikum, a ruha és a cipő áll a népszerűségi lista élén ajándékozás terén, amit az édesség, a játék és az alkoholos ital követ. Ezeknél pedig a konkrét választásokban az ár és a minőség a két legfontosabb szempont.
Kétféle vásárló létezik
- véli Feller Adrienne szépségterapeuta mester, aki december elején nyitotta meg első üzletét a MOM Parkban. A magyar márka - a webes jelenlét után - mostantól a nagyközönségnek is közvetlenül elérhető. Ez a lépés közel 20 éve tartó organikus fejlődés eredménye, a családi vállalkozásként indult, az aromaterápia oktatására a kezdetektől nagy hangsúlyt fektető Panarom cég nagykorúvá válása is egyben.
A márka megalkotója, az aromaterápiából és az illóolajokból merített ihletet természetes alapanyagból készült termékei elkészítéséhez. Ezek jellemzője, hogy csak és kizárólag természetes, azon belül is bio és Fair Trade termesztésű alapanyagokból készülnek, 100 százalékos tisztaságú olajok, friss hajtásokból készült, hazai mezőkön gyűjtött növényi kivonatok és magyar termálvíz felhasználásával. "A minőségben nem ismerek kompromisszumot. Hisszük, hogy a bőr számára csak a természetes növényi kivonatok adhatnak hosszantartó szépséget"- mondta el az üzlet megnyitóján a szépségterapeuta.
Már nem csak a nők keresik
A szakember egyértelműen azt tapasztalja, hogy egyre népszerűbb ajándék a kozmetikai kezelés, és nemcsak nők, hanem férfiak körében is.
Ráadásul a luxuskozmetikumok felé is egyre több férfi nyit, náluk is fontos szempont, hogy természetes, szintetikumoktól mentes kozmetikai termékeket használjanak, hiszen az ő bőrük is éppoly érzékeny, mint a nőké
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Ez az igény számos, kifejezetten a férfiak számára kifejlesztett szépségápolási terméket hívott életre - ilyen például a magyar luxuskozmetikai cég Pour Homme termékcsaládja. Fontos, hogy ne csak a termékek összetétele és hatóanyagai, hanem az állaguk és textúrájuk is tökéletesen illeszkedjen a férfi bőrhöz, hogy használatuk kényelmesen beilleszthető legyen a napi rutinba.
A termékek mellett a kozmetikai kezelések is népszerűek, főleg azok körében, akik élményt szeretnek ajándékozni. Sokaknak ritkán jut idejük egy teljes hétvégés pihenésre, nekik pedig egy 2 órás, de akár csak egy 45 perces aromaterápiás testmasszázs vagy szépészeti arckezelés is nagyszerű kikapcsolódást jelent.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.