November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
Villámgyorsan koncentrálódik a közösségi vásárlási piac Magyarországon: 2012 végére 100-ról 17-re csökkent az ilyen oldalak száma (az eNET statisztikája alapján) - hangzott el a piacvezető Bónusz Brigád keddi, évértékelő sajtótájékoztatóján.
A tavalyi 89 százalékos forgalomnövekedés 1,86 milliárd forintos forgalmat, és 16 millió forintos nyereséget jelentett a piacvezető közösségi vásárlási oldal, a Bónusz Brigád számára - hangzott el a cég mai sajtótájékoztatóján. A forgalomhoz képest alacsony bevétel elsődleges oka, hogy a Bónusz Brigád hatalmas összegeket költ fejlesztésre - mondta el Kaprinay Zoltán, a közösségi vásárlási oldal egyik alapítója.
Hangsúlyozzák, hogy a vásárlóknak a törvényben előírt 8 nap helyett 14 napjuk van, hogy elálljanak a vásárlástól. Partnereikkel kötött együttműködési szerződésükben szerepel, hogy a brigádtagokat kiemelt vendégként kötelesek kezelni.
Kaprinay a Pénzcentrum.hu kérdésére elmondta: a statisztikák szerint a talpon maradt közösségi oldalak túlnyomó többsége nagyon alacsony forgalommal dolgozik, sok cég a saját piacát védve hozott létre ilyen oldalakat. A cégvezető idei év egyik legnagyobb feladatának tartja, hogy jobban megkülönböztessék magukat a több piaci szereplőtől, hangsúlyozva, hogy a bónusz nem kupon (erről bővebben keretes írásunkban).
Heller Gábor, a Bónusz Brigád másik alapítója hozzátette: hamarosan divat és luxus kategóriákkal bővül a Bónusz Brigád kínálata, ebben a szegmensben komoly piaci rést látnak még (ruházati sikek, kiegészítők, parfümök, táskák kerülnek a luxus termékkörbe). Tovább bővítik a rendkívül sikeres utazás kategória kínálatát is, illetve több FMCG-termékre (például élelmiszerre) számíthatnak a vásárlók.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Tavaly jelentősen növekedett az eladott termékek aránya, így már 17 százalékot tett ki a termékértékesítés. A szolgáltatásoknál és a termékek területén is megfigyelhető volt a szezonalitás erősödése, ősszel és télen az egészségmegőrző szolgáltatásokat keresték sokan, nyáron és tavasszal az utazások és a szabadtéri programok iránt nőtt meg az érdeklődés.
Az egészség az új trend
2012-ben megnőtt az egészségügyi szolgáltatások és termékek népszerűsége, 6 ezer vásárló választotta például a fogászati, szemészeti, egészségügyi szűrővizsgálatoka, fogászati kezelésre 9 ezren jutottak el, a teljes egészség kategóriában 20 ezer bónuszt vettek meg 2012-ben.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.