November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
Az elmúlt évek egyik fontos tapasztalata, hogy jelentősen megnőtt a vásárlók spórolási hajlandósága, ez pedig azt is jelenti, hogy a különféle hűségkártyák, törzsvásárlói rendszerek is egyre nagyobb szerephez jutnak Magyarországon. A szolgáltatók már merőben új típusú kuponokat is kínálnak.
A korábbi évekhez képest intenzívebben keresik a fogyasztók azokat a lehetőségeket, amelyek vásárlásaik során megtakarításra, spórolásra, pénzvisszatérítésre adnak lehetőséget. Ez a fogyasztói elvárás generálja a különféle törzsvásárlói rendszerek, pontgyűjtő-és hűségkártyák iránti igény növekedését is - mondta el csütörtökön a siófoki Kereskedelmi Konferencián Hovanyecz Norbert, a 2,4 millió ügyféllel rendelkező pontgyűjtő rendszer, a SuperShop ügyvezetője.
A szakember szerint egyre gyakrabban találkozhatunk majd olyan újfajta megoldásokkal, amelyek a vásárlók és az üzletek kapcsolatát erősítik, erre kiválóan alkalmasak a különféle kedvezményeket jelentő kuponok - a SuperShop jelenleg több ilyen megoldást is üzemeltet. Ezek közül kiemelkedik az úgynevezett terminal slip kupon: a hűségprogramban részt vevő vásárló a pénztárnál nem csak a vásárlási tételeket tartalmazó blokkot kapja meg, hanem kap egy második "slipet" azaz cetlit (blokkot) is, amely azt igazolja, hogy használta hűségkártyáját. Ezen a második blokkon kapnak helyet azok a kuponos ajánlatok, amelyeket speciálisan a vásárló számára generált a rendszer (tehát például egy nyugdíjasnak nem ajánlanak akciós energiaitalt).
A speciális kuponok előállítása 10 fillérbe kerül, de hatékonyságukat jól mutatja, hogy az így kínált akciós termékekből 500-600-szor több fogy a felhasználási időszakban, tehát a vevők kiemelkedően magas számban használják őket - mondta el a SuperShop ügyvezetője.
Érintés nélkül és/vagy a telefonnal
Fontos trend, hogy egyre inkább összeolvadnak a fizetési és a pontgyűjtő kártyák, és az is, hogy a pontgyűjtés már a gyors és egyszerű érintésmentes technológiával, valamint a telefonokba integrált NFC-vel (Near Field Communication - rádiófrekvenciás adatátvitel) párosul.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A fejlestések irányát jól mutatja, hogy hamarosan 140 benzinkúton találkozhatunk majd olyan kávéautomatákkal, amelyek nem csak készpénzzel működnek, hanem SuperShop kártyáink pontjaival is - ezt pedig úgy is felhasználhatjuk, ha kártyánkat hozzáérintjük a készülékhez (PayPass) vagy ha telefonunkkal teszünk ugyanígy (NFC). Kávéautomata: bankkártya, nfc, paypass - supershop pontokkal lehet kávéért fizetni.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.