Tavaly a kiskereskedelmi forgalom háztartási vegyiáruból és kozmetikumból értékben 1 százalékkal emelkedett, az előző évhez képest, és 300 milliárd forint körül mozog. Mennyiségben 2 százalék csökkenést regisztrált a Nielsen piackutató vállalat, az általa mért 60 termék kategória adatai alapján.
A legnagyobb forgalmú húsz kategória közül a toalett papír, pelenka, mosogatószer, fogkrém, szappan és konyhai törlőkendő kiskereskedelmi forgalma emelkedett mind értékben, mind mennyiségben. Folytatódott a beszerzési helyek koncentrálódása. A fogyasztók továbbra is növekvő arányban részesítik előnyben a láncok nagy eladóterű üzleteit.
Tavalyhoz képest 1-1 százalékponttal növelte piaci részesedését a hipermarket mellett a főleg szupermarketet és diszkontot magában foglaló 401-2 500 négyzetméteres csatorna. Így piaci részesedésük sorrendben 39, illetve 18 százalék, az elmúlt évben.
Megállt a vegyiáru szaküzletek, drogériák térnyerése, mivel részarányuk a forgalomból 26-ról 25 százalékra csökkent. Rajtuk kívül az 50 négyzetméteres és kisebb boltok pozíciója gyengült.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.