A háztartási vegyiáruk és kozmetikumok kiskereskedelmi forgalma 2008. november-2009. októberben értékét tekintve 3 százalékkal nőtt a 12 hónappal korábbi időszakhoz képest.
Az éves piac mérete ezzel már meghaladja a 300 milliárd forintot, mennyiségben azonban mínusz 2 százalékot regisztrált egyik évről a másikra a Nielsen piackutató vállalat 60 kategóriára kiterjedő vizsgálata. A legnagyobb forgalmú kategóriák közül a toalett papír, pelenka, mosogatószer, hajfesték és szappan kiskereskedelmi forgalma mind értékben, mind mennyiségben emelkedett. A beszerzési helyek koncentrálódása folytatódik.
A fogyasztók továbbra is növekvő arányban részesítik előnyben a láncok nagy eladóterű üzleteit. Tavalyhoz képest 1-1 százalékponttal növelte piaci részesedését a hipermarket, a főleg szupermarketet és diszkontot magában foglaló 401-2 500 négyzetméteres csatorna és a drogéria. Így piaci részesedésük sorrendben 39, 18 és 27 százalék - 2008. november-2009. októberben. Mindegyik üzlettípus a 200 négyzetméteres és kisebb, hagyományos boltok rovására erősítette piaci pozícióját.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.