Elindult a Tesco és a Vélemény.com internetes portál együttműködése, amelynek keretében több mint 1 500 Tesco Színes terméket töltöttek fel az oldalra, amelyek mindegyike szabadon véleményezhető, a vélemények pedig mindenki számára hozzáférhetőek.
Amint az együttműködés bejelentésekor kiadott közlemény fogalmaz, Tesco számára egyre fontosabb, hogy az árverseny mellett a termékek minősége folyamatosan javuljon, s ehhez elengedhetetlen, hogy termékei értékelésébe aktívan és széles körben bevonja vásárlóit. Ezért is indította el az áruházlánc a Vélemény.com általános vélemény és teszt portállal való együttműködését, amelynek keretében több mint 1 500 Tesco Színes terméket töltöttek fel az oldalra, amelyekről így a felhasználók, vásárlók anélkül mondhatják el véleményüket, hogy azt bármilyen szigorú vállalati szabályozás moderálná.
Az együttműködéssel a Tesco nem titkolt célja, hogy a Vélemény.com portálon hozzáférhető vásárlói véleményeket figyelembe véve alakítsa ki, bővítse a továbbiakban a Tesco Színes termékek palettáját, garantálva a jó minőséget a megszokottnál jóval alacsonyabb áron.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.