Tizenöt további vállalat mellett a Tesco-Global Áruházak Zrt. is elnyerte a Magyar PR Szövetség Best Practice, azaz példaértékű gyakorlat címét. A példaértékűség a cég által megalkotott vállalati felelősségvállalási stratégiára és annak megvalósulására vonatkozik - írta az MTI.
A Tesco esetében a vállalati felelősségvállalás kiterjed a cég üzleti tevékenységének gazdasági, társadalmi és környezeti hatásaira. Kockázatok felismeréséről és azok kezeléséről szól, valamint a Tesco üzleti tevékenysége által okozott negatív hatások minimalizálásáról, illetve a pozitív hatások maximalizálásáról.
A Tescónál a vállalati felelősségvállalás három elv mentén szerveződik: a cég arra törekszik, hogy szerepet vállaljon a helyi közösségekben, együttműködjön a vásárlókkal, valamint úgy bánjon a dolgozókkal és üzleti partnerekkel, ahogy a Tesco szeretné, hogy vele bánjanak.
A Magyar Public Relations Szövetség 2009-ben immár harmadik éve hirdette meg CSR Best Practice pályázatát. A tizenhat sikeres pályázó bemutatkozó anyagai megjelennek egy közös kiadványban. A pályázó vállalatoknak bizonyítaniuk kellett, hogy rendelkeznek kidolgozott CSR stratégiával, felelősségvállalásuk áthatja napi működésüket és megmutatkozik az összes, általuk érintett csoporthoz fűződő kapcsolatukban. A pályázatot elbíráló zsűri idén kiemelt figyelmet fordított a dolgozók bevonására a CSR stratégia kialakításában és a megvalósuló programokban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


