0 °C Budapest

A TV2-nek a nulla-négyekkel is megéri a BL?

Pénzcentrum
2009. október 6. 08:47

A BL szériában vitézkedő Debrecen mérkőzései új hirdetőket és magasabb nézettséget hoztak a TV2-nek. A Lyon elleni összecsapás közvetítése 30 %-os közönségarányt mutatott, különösen a fiatalok és a férfiak csoportjában kedvezőek a ráták. A TV2 kereskedelmi igazgatója a Napinak elmondta, hogy a csatorna jó reklámfelület értékesítéssel büszkélkedik, a következő mérkőzésekre már szinte minden felületet eladtak.

Az igazgató szerint a BL egy prémium brand, melynek a megtérülését nehéz lenne csupán egy szezonra, vagy egy-egy összecsapásra lebontani. A meccsek közvetítésének értéke nem vethető össze a konkurens csatornán ezzel egy időben sugárzott olcsó filmekkel. A TV2 koncepciója, hogy a műsorral szélesítse a nézőréteget és olyan közönséget is behozzon, amely eddig nem kapcsolt a csatornára.

A kereskedelmi csatornák mindent elsöprő nézettsége már a múlté, egy-egy pontosan definiálható nézőcsoportra kell fókuszálni. Ennek köszönhetően a hirdető pontosabban célba tudja juttatni az üzeneteket, erre alapozva strukturálni lehet az egész heti műsortervet.

A keddi nap igazán férfias nap lett, átszerkesztve a nőket behozó Született feleségek-napot, jóllehet a széria átkerült péntekre és párnak a Szellemekkel suttogót kapta. Ezzel a péntek lett a nőké. A krimihétfő és a szerdai House-est maradt, utóbbi mellé került a Harper-sziget thriller, a csütörtök pedig a vígjátékok napja lett.

A kupamérkőzések közvetítésének elindítása új, eddig a TV2-n nem hirdető cégeket is vonzott, ilyen például a bwin, a Dreher, a Ford, az OMV vagy az Zwack-csoport Unicum márkája, amely az új spotját például a csatornán sugározta először. Ezek összessége együttesen járul hozzá a profitabilitáshoz.

NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. április 7. hétfő
Herman
15. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Green Transition & ESG 2025
A Green Transition & ESG egy gyakorlatorientált konferencia
AI in Business 2025
Az AI-boom még nemhogy nem csengett le, hanem még csak most jön a java
Biztosítás 2025
A magyar biztosítási piac újabb kihívásokkal és lehetőségekkel néz szembe 2025-ben
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. december 9. 10:33