Az immár hagyománnyá vált Torkos Csütörtök akció mintájára idén először kerül megrendezésre a Borszerda a Magyar Bormarketing Kht. szervezésében. Az akció - amelynek kommunikációs partnere a Magyar Turizmus Zrt. - keretében április 29-én, a csatlakozó éttermekben fél áron kínálják a magyar bort és a pezsgőt, a főételek mellé pedig egy ajándék pohár bort kaphatnak a "jóra szomjazók". Az akcióhoz már több mint 340 étterem és borszaküzlet csatlakozott. Az esemény - a Torkos Csütörtökhöz hasonlóan - jól illeszkedik a Kulturális Turizmus Évéhez, hiszen a kampányév öt fő termékcsoportjának egyike a bor és gasztronómia.
A Magyar Bormarketing Kht. idén először rendezi meg a Borszerda akciót a Nemzeti Bormarketing Program keretében, az immár hagyománnyá vált Torkos Csütörtök mintájára. Az akció - amely szorosan kapcsolódik a Kulturális Turizmus Éve "Bor és gasztronómia" pilléréhez - célja, hogy ösztönözze a minőségi magyar bor mértékletes fogyasztását.
Borszerda napján, 2009. április 29-én, a vendégek egész nap, 50 százalékos kedvezménnyel rendelhetik meg az 'à la carte' kínálatban szereplő valamennyi magyar bort és pezsgőt az akcióhoz csatlakozott éttermekben és vendéglátóhelyeken, továbbá minden főétel mellé egy pohár grátisz bort kapnak a ház borából.
Az esemény honlapján, a www.borszerda.hu oldalon, egészen április 24-én 12:00-ig jelentkezhetnek azok a vendéglátóhelyek, illetve borszaküzletek, amelyek csatlakozni kívánnak az első Borszerda akcióhoz. A csatlakozás feltétele az eseményt megelőző héten használt 'à la carte' itallap (borlap) megtartása és az 50 százalékos kedvezmény biztosítása minden magyar borra és pezsgőre. Külön erre az alkalomra készített "Borszerda borlappal", azaz szűkített borsorral az akcióban részt venni nem lehet. A Borszerdához várják a borszaküzletek jelentkezését is. A szaküzletek csatlakozásának feltétele mindössze annyi, hogy akciós ajánlattal kell várniuk vásárlóikat április 29-én.
A Borszerdához eddig több mint 340 vendéglátóhely és borszaküzlet csatlakozott, továbbá borkereskedők, taxi- és pótsofőrszolgálatok, valamint a METRO áruházlánc is részt vesznek az akcióban. A Borszerda sikerét jelzi, hogy már a legnagyobb magyarországi bornagykereskedők is a program mellé álltak, és együttes megjelenésükkel támogatják az eseményt, kedvezményes borbeszerzési lehetőséget biztosítva a "borszerdázó" éttermeknek az akció előtti időszakban. A borkereskedők ilyen jellegű összefogására korábban nem volt példa.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A regisztrált éttermek listája és az eseménnyel kapcsolatos minden további információ elérhető az esemény folyamatosan frissülő honlapján, a www.borszerda.hu oldalon.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.