A szakértők szerint egyre nehezebb olyan reklámot gyártani a televíziók képernyőjére, amelyről a néző nem kapcsol át egy másik csatornára. A TV2 újgenerációs reklámmegoldásai ezzel a tendenciával veszik fel a harcot, eddig sikerrel - írja a Napi Gazdaság.
A csatorna az utóbbi fél évben leginkább az osztott képernyős és a "csak egy reklám" blokknak köszönhetően rendkívül kedveltté vált a hirdetők körében. Az osztott képernyőn (leggyakrabban a tehetségkutató és a mentalista műsorban láthattunk ilyet) az élő adás ritmusát követve a bal sarokban egy kisebb mezőben futó reklámfilmet láthatunk úgy, hogy követni tudjuk a stúdióban történteket is.
Az egyszemélyes reklámfilm alkalmazásával a szünet jobban tolerált blokká szűkül a nézők körében. A reklám önállósága lehetővé teszi azt is, hogy a műsorvezető felkonferálja, hogy csak egy reklám következik. Felmérések szerint ilyen módon a nézők kétharmada vissza tudta idézni, hogy mit látott, ami sokkal hatékonyabbnak tekinthető, mint amit a hagyományos reklámok esetében mértek.
A csatorna folyamatosan újít, kreatív megoldásokkal segíti a hirdetőket, bár nem árt tudni, hogy az új lehetőségek feláras szolgáltatásnak minősülnek.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.