Egyre szembetűnőbb, hogy a tévés vállalatok komplex médiavállalatokká alakulnak a nemzetközi színtéren, mely folyamatból a TV2 sem szeretne kimaradni, így meglehetősen tudatosan építi portálcsaládját a világhálón, valamint anyavállalatától átveszi a külföldön már sikeresen működő elemeket - tudtuk meg a csatorna sajtótájékoztatóján.
A TV2 anyacége, a ProSiebenSat.1 Németországon meghatározó szereplő az internetes piacon, van tehát milyen példát követnie a magyarországi csatornának. A 3 képernyős modellre (TV, mobil, internet) történő fókuszálás szervezeti átszervezést is megkövetelt: létrejött a csatornánál a Digitális Média Igazgatóság.
A mobil és a netes képernyőt elsősorban az interaktivitás és az egyedi, exkluzív tartalmak tehetik vonzóvá - emelte ki Fekete Attila, az új igazgatóság vezetője. A neten a komoly mennyiségben rendelkezésre álló profi videó tartalom különböztetheti meg a TV2-t versenytársaitól, akik közül egyre többen igyekeznek videókat felölteni, mivel a szöveges tartalom önmagában ma már nem elég a térnyeréshez.
Az online megújulás keretében első lépcsőként átalakult a tv2.hu portál, mely ezentúl kifejezetten a szórakoztató és bulvár tartalomra fókuszál, míg a komolyabb hírtartalom a tények.hu oldalon lesz megtalálható. A Tények brand internetes kiterjesztése elsősorban az élő közvetítések, a vágatlan videók, a kulisszatitkok és az interaktivitás miatt lehet majd sikeres. Az oldalra videót bárki beküldhet, így tulajdonképpen bárki lehet tudósító, amennyiben pedig megfelelő tartalom akad horogra, az könnyen akár a tévéképernyőre is kerülhet.
A híreknél könnyedebb tartalmú videók megosztását a csatorna egy új portállal, a MyVideo.hu-val teszi lehetővé. Az oldal német megfelelője Németországban a YouTube után a második legnagyobb szereplő a videó megosztó piacon. A modellt már Belgiumban és Hollandiában is sikeresen alkalmazzák. Az induláshoz német videókat töltenek át a magyar oldalra, így jelenleg már mintegy 335 ezer videó közül lehet válogatni.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 719 484 forintot 20 éves futamidőre már 6,26 százalékos THM-el, havi 142 416 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,78% a THM, míg a MagNet Banknál 6,87%; az Erste Banknál 6,89%, a Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,28%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A TV2 a közösségépítést is egy új szintre emelné egy külső alkalmazás, az i-Ping felhasználásával. A tervek szerint ezzel a mobiltelefonos Java alkalmazással lehetővé válik, hogy az emberek bluetooth-on keresztül megtalálhassák azokat, akik megfelelnek az előre felállított szűrőfeltételeknek (kor, nem, kapcsolatban él-e, melyik Megasztár-jelöltnek szurkol) és szintén futtatják az alkalmazást mobiljukon a bekapcsolt bluetooth mellett. Indulásként a Megasztár honlapján lehet profilt készíteni, valamint letölteni az alkalmazást a mobilra, mely ezt követően a bluetooth mellett a netkapcsolatot is igénybe veszi, hogy a szűréseket a weben tárolt profilok alapján elvégezze.
Az eseményen megtudtuk, hogy a TV2 a mai napon, határidőig megtette nyilatkozatát, miszerint felmegy a digitális földi sugárzás platformjára, amennyiben az üzleti részleteket sikerül megfelelően letisztázni. A TV2-nek ehhez rövidtávon nem fűződik érdeke, gyakorlatilag a saját konkurenciáját építi, és még fizet is érte, hosszabbtávon azonban minden bizonnyal nem engedhető meg a kimaradás.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


