0 °C Budapest

Sugár Mozi: 4 hónap alatt az első

Pénzcentrum
2007. augusztus 29. 15:10

Megnyitása után mindössze négy hónappal a Sugár Mozi már a budapesti piac egyik meghatározó szereplőjévé vált, folyamatos, dinamikus növekedést produkálva, kihasználtság tekintetében pedig ezen rövid idő alatt az első számú budapesti mozivá lépett elő.

A 2007. márciusában indult Sugár Mozi már működése első hónapjaiban magasan az üzemeltető tervei felett teljesített, olyannyira, hogy július hónapban már 50 ezer néző választotta a Sugár Mozit, miközben előadásainak száma kevesebb, mint 4 százaléka a budapesti előadások összességének.

A négy teremmel üzemelő Sugár Mozi nagyságrendileg ugyanannyi látogatót vonz, mint a jóval nagyobb kapacitással rendelkező Palace Duna Plaza vagy Corvin mozi, megelőzve olyan versenytársakat, mint a Palace MOM Park, a Palace Óbuda vagy akár a Palace Pólus - jelentette be Fekete Erzsébet, a Sugár Mozi üzemeltetését végző DVDrent Kft. kereskedelmi vezetője.

Kihasználtság tekintetében a Sugár Mozi a nyári hónapokban végig piacvezető volt, és az előadásonkénti átlagos nézőszámban is valamennyi versenytársa elmarad tőle. Ez utóbbi, a mozik méretétől független mutatóban egyébként július hónapban a Sugár Mozi átlagosan 73 látogató/előadás eredményt ért el, melyre évek óta nem volt példa a hazai piacon.

A mozi kedvező elhelyezkedés mellett elsősorban magas színvonalú kiegészítő szolgáltatásainknak és a Sugár Üzletközponttal együtt szervezett különböző programoknak és akcióknak köszönhetjük, hogy ilyen rövid idő alatt ilyen eredményeket sikerült elérnünk ezen a piacon - árulta el Fekete Erzsébet. - Látogatóink összetételéből immár egyértelműen látszik, hogy a Sugár Mozi nem csak a környéken élők, hanem valamennyi budapesti család kedvelt mozija lett - tette hozzá.

Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. április 6. vasárnap
Vilmos, Bíborka
14. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Green Transition & ESG 2025
A Green Transition & ESG egy gyakorlatorientált konferencia
AI in Business 2025
Az AI-boom még nemhogy nem csengett le, hanem még csak most jön a java
Biztosítás 2025
A magyar biztosítási piac újabb kihívásokkal és lehetőségekkel néz szembe 2025-ben
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. december 9. 10:33