Megnyitása után mindössze négy hónappal a Sugár Mozi már a budapesti piac egyik meghatározó szereplőjévé vált, folyamatos, dinamikus növekedést produkálva, kihasználtság tekintetében pedig ezen rövid idő alatt az első számú budapesti mozivá lépett elő.
A 2007. márciusában indult Sugár Mozi már működése első hónapjaiban magasan az üzemeltető tervei felett teljesített, olyannyira, hogy július hónapban már 50 ezer néző választotta a Sugár Mozit, miközben előadásainak száma kevesebb, mint 4 százaléka a budapesti előadások összességének.
A négy teremmel üzemelő Sugár Mozi nagyságrendileg ugyanannyi látogatót vonz, mint a jóval nagyobb kapacitással rendelkező Palace Duna Plaza vagy Corvin mozi, megelőzve olyan versenytársakat, mint a Palace MOM Park, a Palace Óbuda vagy akár a Palace Pólus - jelentette be Fekete Erzsébet, a Sugár Mozi üzemeltetését végző DVDrent Kft. kereskedelmi vezetője.
Kihasználtság tekintetében a Sugár Mozi a nyári hónapokban végig piacvezető volt, és az előadásonkénti átlagos nézőszámban is valamennyi versenytársa elmarad tőle. Ez utóbbi, a mozik méretétől független mutatóban egyébként július hónapban a Sugár Mozi átlagosan 73 látogató/előadás eredményt ért el, melyre évek óta nem volt példa a hazai piacon.
A mozi kedvező elhelyezkedés mellett elsősorban magas színvonalú kiegészítő szolgáltatásainknak és a Sugár Üzletközponttal együtt szervezett különböző programoknak és akcióknak köszönhetjük, hogy ilyen rövid idő alatt ilyen eredményeket sikerült elérnünk ezen a piacon - árulta el Fekete Erzsébet. - Látogatóink összetételéből immár egyértelműen látszik, hogy a Sugár Mozi nem csak a környéken élők, hanem valamennyi budapesti család kedvelt mozija lett - tette hozzá.

Bármelyik magyar fiókjában ott lapulhatnak ezek a régi telefonok: több százezer forintot is érhetnek
A régi mobiltelefonok és tárcsás vezetékes készülékek is egyre keresettebbek manapság: a legtöbben nosztalgiából vagy a digitális detox miatt választják őket.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Kiderült, hogy melyik a magyarok kedvenc húsfajtája
A baromfihúsok a legnépszerűbbek a Lidl magyar vásárlóinak körében - derül ki az áruházlánc közleményéből.
-
Jövőépítés pénzügyi stressz nélkül – Így segít a Fundamenta valóra váltani a lakásálmokat (x)
Ismét mozgásba lendült a lakáspiac, a lakhatás kérdése aktuálisabb, mint valaha. Az ingatlanárak az egekbe járnak, mi lehet mégis a megoldás?
-
Húsvét előtti kuponnapok a SPAR üzletekben! (x)
Eljött a húsvéti készülődés ideje, vedd Te is az irányt a legközelebbi SPAR vagy INTERSPAR áruház felé, ahol akár 20-60 százalékos kedvezmények, valamint két darab 20%-os kedvezményre jogosító Joker kupon is vár rád 2025. április 3. és 15. között.
-
Harmadszorra is a Gránit Bank lett Magyarország leggyorsabban növekvő digitális bankja (x)
Sorozatban a harmadik alkalommal ítélte a Gránit Banknak a „Leggyorsabban Növekvő Digitális Bank Magyarországon” díjat a neves brit pénzügyi szaklap, a Global Banking and Finance Review magazin.
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


