A magyar sportvilág elkötelezett támogatói közé sorakozik fel egyre több kereskedelmi bank és biztosító társaság is, akik anyagi hozzájárulásokkal is hozzásegítik az élsportolókat a minél ideálisabb edzési körülmények megteremtéséhez és ezzel egy a sikerek eléréséhez - írja a Napi.
Az Uniqa Biztosító vezérigazgatója, Otthmar Michl elégedetten nyilatkozott a 2006-ban elért, éves átlagban 45 százalékos támogatott névismertséggel, ami jelentős mértékben a sportszponzorációnak köszönhető. Az Uniqa kiemelten támogatja a magyar vízilabda, kézilabda, röplabda valamint a ralisportot.
A K&H Bank fontos feladatának tekinti, hogy a megtermelt profitjából értékes, az emberek szívéhez közel álló célokat is támogassanak - mondta el Horváth Magyary Nóra ügyvezető igazgatótól. A bank 2002 óta a magyar olimpiai csapat arany fokozatú támogatója, 2006 óta pedig a magyar paralimpiai csapat gyémántfokozatú támogatójaként a magyar csapat bankja is. Emellett külön pénzösszegeket különít el félévente két olimpiai és paralimpiai sportoló támogatására, az első díjkiosztóra idén januárban kerül majd sor.
A Budapest Bank sportszponzorációs elkötelezettségének alapja a partnerekkel való hosszú távú kapcsolat - válaszolta Cs. Tóth Marianna pr-vezető. A Budapest Bank ezért az egyes eseményekhez kapcsolható szponzoráció helyett 2005 óta támogatja a Ferencváros női kézilabda csapatának és a férfi kézilabdaligának.

Bármelyik magyar fiókjában ott lapulhatnak ezek a régi telefonok: több százezer forintot is érhetnek
A régi mobiltelefonok és tárcsás vezetékes készülékek is egyre keresettebbek manapság: a legtöbben nosztalgiából vagy a digitális detox miatt választják őket.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Kiderült, hogy melyik a magyarok kedvenc húsfajtája
A baromfihúsok a legnépszerűbbek a Lidl magyar vásárlóinak körében - derül ki az áruházlánc közleményéből.
-
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje (x)
A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.
-
Jövőépítés pénzügyi stressz nélkül – Így segít a Fundamenta valóra váltani a lakásálmokat (x)
Ismét mozgásba lendült a lakáspiac, a lakhatás kérdése aktuálisabb, mint valaha. Az ingatlanárak az egekbe járnak, mi lehet mégis a megoldás?
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


