Csoki-kommandóra készülnek a hazai minőségi csokoládégyártó cégek, mert a piacot elárasztották a rossz minőségű, de nagyon olcsó külföldi import cikkek. Az összefogás tagjai a gyenge minőségű áruk kiszorítására 'szakosodnának', hogy megvédjék a hazai minőséget.
Horváth Imre, a Sweet Point Kft. ügyvezető igazgatója a Magyar Hírlapnak azt nyilatkozta, hogy sajnálja, hogy rossz importok szorítják ki az olyan termékeket, amelyek évtizedek óta európai hírnévvel rendelkeznek. Minél nagyobb profit érdekében a hipermarketek és a kereskedők miatt háttérbe szorulnak a hazai édességgyártók. Holott a minőség nem feltétlenül jár együtt a magas árakkal.
Ha megszorító intézkedéseket hoznak, akkor ugyancsak a külföldi áruk malmára hajtják a vizet, hiszen kénytelenek lesznek árat emelni, amit az import áruk nem fognak követni. Pavlova Olga, a Detki Keksz Kft. igazgatója szerint az lehet az egyetlen megoldás, ha folyamatos innovációt állandó megújulás követ.
A multinacionális vállalatok termékei ellen nem tudják felvenni a hazai gyártók a versenyt, mert sokkal olcsóbban állítják elő termékeiket, és reklám helyett az alacsony árakkal szeretnék megfogni a vásárlókat.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.