24 °C Budapest

Itt a WIW siker-receptje!

Pénzcentrum
2006. július 21. 16:00

A közösségi oldalak óriása, a MySpace valódi szörnyeteggé nőtte ki magát, amióta a News Corporation felvásárolta az internetes oldalt. A site látogatottsága és a regisztráltak száma azóta megháromszorozódott, és elérte a havi 54 milliót.

A közösségi oldalak óriása, a MySpace valódi szörnyeteggé nőtte ki magát, amióta a News Corporation felvásárolta az internetes oldalt. A site látogatottsága és a regisztráltak száma azóta megháromszorozódott, és az egyéni látogatók száma elérte a havi 54 milliót.

Az Interneten a MySpace lett a második legolvasottabb oldal, egyedül a Yahoo előzi meg a látogatók nagyságát illetően. Éppen ezért gondoltak a cégvezetők arra, hogy a még nagyobb profit és a felhasználói élmény javítása érdekében harmadik félként bevonjanak más cégeket is, mely mérföldkő lehet ez az online vállalat életében. A cég fejlesztési politikájában elsősorban mobil-és telekommunikációs tervek szerepelnek. A Helio mobiltársasággal kötött megállapodás értelmében a Helio mobilkészülékeken létezik egy külön gomb, amit ha a felhasználó megnyom, akkor megjelenik a MySpace honlapja a telefonon.

Olyan globális internetes vállalatok nyomdokaiba szeretne lépni a magyarországi iWiw-hez hasonlítható közösségi oldal, mint például az Apple vagy a Microsoft, amelyek különböző szolgáltatásokat ajánlanak fel, a megszokott felhasználói programokon túl. Az Apple leányvállalata a zenei piacon nyer egyre nagyobb teret, a híres iPod digitális zenelejátszókkal.

Egy átfogó MySpace portál kialakítása viszont még várat magára, egyelőre a kapcsolatok még csak tervezetben léteznek. Hogy még több felhasználóval rendelkezzenek, mindenképpen valami áttöréssel kell szolgálniuk, és még több hirdetőt kell a vállalkozásba bevonniuk, ugyanis csak a hirdetők által befektetett tőkéből lehet fejlődni.
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

NAPTÁR
Tovább
2025. április 16. szerda
Csongor
16. hét
Április 16.
A hang világnapja
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. december 9. 10:33